HTML

Friss topikok

  • Főnök: Miértt??? Akarunk még!!! XD (2011.05.15. 19:22) n24
  • nori: @tanki567: jobb klikk, kép megjelenítése :) (bocs, tényleg, a másikon csak kattintani kell) (2011.04.14. 17:46) Novitatis
  • BazsoCsaba: @Rékák és Ria: Köszi, köszi! Amúgy megjegyzem, az én csapatösszesítő excelével többet foglalkoztam... (2011.04.14. 00:31) Szarvasűzők, a tökéletes hétvége
  • Robi/KisGyerek: Tényleg tökre hasonlít, meg mintha hasonló kép is készült volna Bubiról, ami a Timcsi klipben is v... (2011.04.13. 19:19) két hét után
  • ˙tt: :DDD na szuper. már majdnem írtam is a reklamációt, hogy hát hol vannak a csajok? ;) igyekszünk tö... (2011.04.01. 01:04) UV helyett..

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

a változás szele

2009.01.28. 12:28 BanAndi

Sziasztok!

Tudom ez a blog elsősorban a külföldi félévet töltők élménybeszámolói miatt lett létrehozva, de gondoltam, az itthoniaknak, köztük nekem is szabad írnom.

Elvesztettem a barátnő státuszt, de sokat jelent nekem ez a társaság, és szeretnék kapcsolatban maradni veletek, ha már vele nem lehet:( (Gyengébben kedvéért: szakítottunk Csabival)

Néhányótokat felvettem msn-en, még majd bővülni fog a lista. Levente, téged majd azért megkérdezlek mennyi volt a poén, és a friss értesülés csütörtöki szavaidban, vagy csak az alkohol beszélt belőled? Na jó, ez csak vicc volt.

És hogy mégjobban sokkoljak mindenkit, összeköltözöm a TP-vel. (Nem miatta hagyom el a Csabit, a helyzet fordított, majd erről ír ő, ha akar)

Ha sikerül megmaradnom annak a laza csajnak, akivé miattatok és általatok is váltam, leszarom a sulit és teszek egy európai körutazást. Csabihoz azért mindenképp kimegyek, aztán lehet hogyha hazafelé lezuhan a repülő Köln felett, akkor benézek Pörkihez és Levihez, vagy ha nagy bánatomban piros lámpás negyedre vágyom fogom magam és meglátogatom Robit, hátha tulipánt is kapok valakitől. Graz meg itt van a szomszédban, igazán nem nagy ügy. Úgyis kell egy német nyelvvizsga is...

Gondolom már mindenki kellőképp sokban van, nyugi, több hír nincs!

Mindenkinek kellemes kintlétet, bentlétet a jövő félére!

Üdv: Andi

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gegeje.blog.hu/api/trackback/id/tr57908077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bodycsoki 2009.01.28. 15:36:17

Jól gondolod Andi, a hír sokkoló volt! :O

Robi/KisGyerek 2009.01.28. 15:39:59

Akármi van, mi (én) úgy is szeretünk Andiii!!!;)

Sajna piroslámpás negyedet még én se találtam, de majd szólok ha igen:)

Robi

pörki 2009.01.28. 16:22:51

Nagyon sajnálom Andi!

Ha szeretnél hozzánk jönni, akkor ezt az elkövetkező 3 hónapban tedd, mert csak addig tudunk maradni a jelek szerint... :-(
Szólj mielőtt érkezel!

Pörki

BanAndi 2009.01.28. 17:20:10

Nagyon köszi mindenkinek az együttérzést:) Azt hogy tényleg komolyan gondolom-e a látogatást, még nem tudom, ha elhatározásra jutok, mindenképp írok! remélem megengedhető egy kis gondolkodási idő:)

Főnök 2009.01.29. 00:43:57

ÁÁÁ erre nem is tudok mit mondani:'(

Robi/KisGyerek 2009.01.29. 11:13:36

Hát nemtudom, hogy a legjobb helyre írom-e, de még eddig nem sikerült elérni személyesen Csabit. Szóval itt kérném meg Csabit hogy ossza meg velünk mi is történt akkor? Már elindult találgatásokat pletykákat szeretném ezzel megelőzni. A mi kis családunk részének tartottuk ezt a kapcsolatot, jó lenne tudni, hogy akkor mi is van, de természetesen nagyon megértelek Csabi, ha erről nem gondolsz beszélni, végülis magánügy. Én minden ellenére ugyanúgy állok mindkét szereplőhöz, mint ez előtt.

Főnök 2009.01.29. 12:33:04

Szerintem az ember nem szívesen beszél ilyenekről.
Ha akarják elmondják, ha nem titok marad örökreee.

pörki 2009.01.29. 16:00:50

Ezt a dolgot nem itt és nem nekünk kell megbeszélni! És ennyi!

Szerintem mindenki mindkettőjüket ugyan úgy fogja szeretni mint régen, kár mi is legyen ezután! Ez rám ezer százalék hogy vonatkozik!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása