HTML

Friss topikok

  • Főnök: Miértt??? Akarunk még!!! XD (2011.05.15. 19:22) n24
  • nori: @tanki567: jobb klikk, kép megjelenítése :) (bocs, tényleg, a másikon csak kattintani kell) (2011.04.14. 17:46) Novitatis
  • BazsoCsaba: @Rékák és Ria: Köszi, köszi! Amúgy megjegyzem, az én csapatösszesítő excelével többet foglalkoztam... (2011.04.14. 00:31) Szarvasűzők, a tökéletes hétvége
  • Robi/KisGyerek: Tényleg tökre hasonlít, meg mintha hasonló kép is készült volna Bubiról, ami a Timcsi klipben is v... (2011.04.13. 19:19) két hét után
  • ˙tt: :DDD na szuper. már majdnem írtam is a reklamációt, hogy hát hol vannak a csajok? ;) igyekszünk tö... (2011.04.01. 01:04) UV helyett..

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Robi jelentkezik Eindhovenből

2009.01.28. 14:14 Robi/KisGyerek

Hát üdv mindenkinek! Sok emberrel beszéltem már az internet csodájának köszönhetően:) Sokmindenkinek sokmindent mondtam, de megpróbálok egy kis összefoglalót tartani a megérkezésemről.

A repülés nagyon teccett, mindent megnéztem, mint óvodás az új játszótéren...először repkedtem ez van. A felszállás közbeni gyorsulás nagyon ott volt, de az emelkedés is vicces volt és az első kanyarban jól ráláttam a kolira is, integettem is felétek, gondolom láttátok:D Egyébként azon a légifolyósón mentünk amit az ablakokból láttunk. A Balcsit már nem láttam, feltéve ha arra mentünk, felhős volt minden, de kicsivel később az Alpok hegyei azért előbújtak, az is nagyon jól nézett ki, aztán megint felhő, ami annyira izgalmas volt hogy el is aludtam:) ,de leszállás előtt 10 percel ébredtem, szóval arról se maradtam le...kár lett volna. Elég satufék érzése volt az embernek és a szárnyak is berezonáltak rendesen, de hát senki se síkoltozott, így gondoltam ez a normális:)

A szállás eléggé meglepett, annak ellenére hogy hotel-nek hívják (bár a Termó is az volt...), inkább hasonlít a régi kármánhoz: Kicsi lepattant hely a szobám, de legalább közel van a sulihoz! Ja és van hozzá ingyen svédasztalos reggeli!!! Na erre jól rábasztak!:D:D Reggelente annyit eszek, hogy délutánig kibírjam, így spórolva a költségeken, ami a kaját és az én étvágyamat tekintve igen nagy lesz. Tegnap a diákokkal foglalkozó nőci (Kim) meghívott ebédelni, ami  itt nem divat, mindenki csak a magáét szereti fizetni. Naszóval valami nemzeti levest kóstoltam, ami hasonlít a bablevesre sűrűségében, de csak itt-ott van benne egy két darab bab. Amúgy finom, de a mennyiségről annyit hogy 2 decis műanyag pohárban adták...ott majdnem kiröhögtem őket:D

Amúgy nagyon kedvesek az emberek, tényleg segítenek a hülye kérdéseknél, hogy merre van ez meg az, meg hogy "igen, maga jól eltévedt, nem itt van amit keres":) Az angolom elég szarcsi-foscsinak érzem, de eddig még nem adtak el meg bólogatnak, szóval talán megértenek. A szocializálódásom majd Pénteken kezdődik, akkor fogok beköltözni a végleges szállásomra a 4 Thai örömlányhoz reményeim szerint:) Majd onnan jelentkezem legközelebb.

Többiek is írjatok ám, hogy mi a helyzet odahaza, hogy állnak a diplomák vagy hogy ki mennyire baszcsizott be az este. Ez szerintem nem kell hogy a kiutazók blogja legyen, ez a mindannyiunk gegeje blogja, bár valaki megmondhatná (Levente), hogy ez mit is jelent? Ja és valahogy képet meg videót is biztosan be lehet vágni ide, Tibi majd mond el hogy lehet.

Na tudom elég hosszú lett, de majd képekkel feldobom legközelebb ha tudom hogy kell azt.

Na császtok! Írjatok!

Robi

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gegeje.blog.hu/api/trackback/id/tr37908245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pörki 2009.01.28. 16:25:14

Jól van Gyökér!!!! Büszke vagyok rád!

Pörki

˙tt 2009.01.28. 16:44:13

én akartam lenni az első kommentelő a legeslegkedvencebb hímnemű ex-szobatársam bejegyzésére, de közben valami gyökérkölök írt msn-en, aztán lefoglalt ;) láttam a kis fejét, még minden rendben van vele egyelőre. (ezt a többiekkel közlöm megnyugtatásképpen, ha valaki aggódna érte...)
na példát venni Robiról srácok!!! írjatok
pussz

Robi/KisGyerek 2009.01.28. 16:55:44

A gyökérkedésről ezennel le lehet szokni, maradjunk a régi Robinál kérem!:)

˙tt 2009.01.28. 17:14:39

hogy neked soha semmi sem jó. nem is írok többet :D sose hívtalak gyökérnek, és most is csak az előző kommentre reagáltam :P najó. blogon nem fogok összeveszni :D:D

pörki 2009.01.28. 17:30:23

Timcsi a gyökeres kérdés nekem szólt. Szerintem...
Drága Róbert ezennel csak szóban foglak legy...ezni!:D

Celebrom 2009.01.28. 17:32:21

Nem leszer gyökér Ropitársam:).

Robi/KisGyerek 2009.01.29. 11:06:32

Jaja Pörkinek szántam drága Timcsim;)

Albin 2009.01.29. 20:21:36

Uff!

Azt az egyet elfelejtetted megosztani, hogy hol a büdös fészkes fenében is vagy valójában! Ha körülötted sok fekete emberke járkál, meg érthetetlenül beszél, akkor annyi erővel Mátészalkán is lehetsz, úgyhogy érdekelne hol is landoltál valójában! Köszi!
Üdv!

Robi/KisGyerek 2009.01.30. 09:16:34

Csáó Mérnökúr!

Azt hittem ezt mindenki tudja már, de a Te kedvedért a címet is átírtam, nagy ötletesen:)
A Hollandiai Eindhovenbe sikerült egy félév ERASMUS-t nyerni, de akkor lehet hogy nem tudod, a Csabi Bristolba jár majd ilyen ügyben, a Bubi meg majd Grazban képviseli díszes társaságunk:) Amúgy elég sok itt a fekete, de szerencsére nem a magyarországi indián változatból:D

˙tt 2009.01.30. 10:14:12

nem oly egyértelmű ám... Doncsának például tegnap tök új volt, hogy Bubi Grazba megy :D

BazsoCsaba 2009.01.30. 18:29:38

Na, azért kikérem magamnak, Albin tudta, hogy én Bristolba megyek. Te Albin, Mátészalkán albánok vannak, vagy honnan tudod, hogy ott sok a fekete??

Albin 2009.01.30. 19:14:43

Robi: ne haragudj, hogy nem tudtam, messze lakom a várostól.
süti beállítások módosítása