HTML

Friss topikok

  • Főnök: Miértt??? Akarunk még!!! XD (2011.05.15. 19:22) n24
  • nori: @tanki567: jobb klikk, kép megjelenítése :) (bocs, tényleg, a másikon csak kattintani kell) (2011.04.14. 17:46) Novitatis
  • BazsoCsaba: @Rékák és Ria: Köszi, köszi! Amúgy megjegyzem, az én csapatösszesítő excelével többet foglalkoztam... (2011.04.14. 00:31) Szarvasűzők, a tökéletes hétvége
  • Robi/KisGyerek: Tényleg tökre hasonlít, meg mintha hasonló kép is készült volna Bubiról, ami a Timcsi klipben is v... (2011.04.13. 19:19) két hét után
  • ˙tt: :DDD na szuper. már majdnem írtam is a reklamációt, hogy hát hol vannak a csajok? ;) igyekszünk tö... (2011.04.01. 01:04) UV helyett..

Linkblog

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Első buli

2009.02.11. 11:07 BazsoCsaba

Üdv banyik!

Hétfő este megvolt nálunk is az első erasmus buli...

Előtte még a hétvége eseményei. Szombaton belekezdtem a szobatakarításba, meg a ház felét kitakarítottam, kimostam az ágyneműket, ilyesmik. Csináltam szombaton tócsnit! Az első főzésem itt Bristolban. Ja, ha hiszitek ha nem, de itt kinn bazi sokat kajálok... Rám se ismernétek :D Akkora hasat növesztettem egy hét alatt, mint amekkora Doncsának meg Pörkinek van. Ez hót komoly! Na, de mindent sorban. Vasárnap jött Hegedűs Feri a Vízgépek tanszékről, mert hétfőn kedden konferencia volt itt az egyetemen, azon vett részt. Vasárnap este pizzát akartunk csinálni, de az angolok nem használnak élesztőt, így nem tudtunk tésztát csinálni hozzá, szaros kész tésztával be kellett érni... Amúgy bennünket is regisztrált a konferenciára a tanszék, mivel mindketten a HDS-re fogunk menni doktorandsuznak, ha minden jól megy. Hétfő reggeltől estig az egyetem nem kicsit fullos konferenciaházában voltunk. Elsőosztályú kaják, kávé minden mennyiségben :D Amennyit Botonddal ettünk, lerítt rólunk, hogy kelet-európaiak vagyunk... No meg ez ment kedden is, de kedden a konferncia után elmentünk a környéken sétálni. Készültek fotók is:

Sajnos a fotók nagyobb része még Ferinél van, aki ma utazott haza, így majd csak egy-két napon belül jutok hozzájuk. Az egyik képen amúgy Bristol egyik leghíresebb nevezetessége, a Clifton Suspension Bridge látható. A szállásunktól olyan negyed órára van. A másik egy tipikus angol utcafront.

Nagyon szép sziklás a környék, meg egész Bristol egy dimbre-dombra épült. A konferenciára az út gyalog olyan fél óra volt, de abból kb 10 percet függőlegesen mentünk dombra fel, dombról le. Aztán időrendben ne haladjak sorrendben, hétfőn este volt az első erasmusos buli. Elmentünk egy közeli TESCO-ba, ami itt tényleg akkora csak, mint egy CBA nálunk, vettünk Jägert, literje 23 font. Amúgy röviditalok kínálata: viszki, viszki, viszki, vodka, viszki, vodka, viszki, viszki és viszki. És a polc legvégén a sarokban volt két üveg Jäger. Akármilyen drága is volt, azért csak megvettük. Azt betoltuk hármasban, meg sört ittunk, mert hát csak nem vagyunk hülyék, hogy egy angol Pub-ba józanul megyünk?! Sikerült beinni, meg késve ugyan, de odaérni. Voltak kb 50-en, abból 10 fiú :D De meg kell vallani, hogy nagyon szemérmesek, mert alig ivott ott valaki alkoholt, meg abból a marha sok emberből csak kb 6-8 emberrel beszéltünk. Meg talán az egész bandában nem volt annyi spirit, mint amennyi bennünk. Az első kört én álltam, két sörért meg egy boros kóláért otthagytam 12 fontot, majd 4000 forintot!!! A többiek már nem vállalták a következő kört... De a kedd azért így is nehezen indult...

Ma megyünk még egy csomó papírmunkát intézni, a konzulensünkkel mindketten csak jövő héten konzultálunk, addig előkészülünk valamicskét. Ja, amúgy nem borotválkoztam, mióta lejöttem az országból, jó szőrös is vagyok. De fürödni azért szoktam :D Na, megyek eszek, mert éhes vagyok.

Csaba

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gegeje.blog.hu/api/trackback/id/tr30936502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robi/KisGyerek 2009.02.11. 11:38:39

Szia kedves szőrös dagadt Csabi!:D:D
Nagyon szép környéken laktok, jó az a híd is. Nálam a környék nem olyan izgis, mivel a magyar alföldről eljöttem a holland alföldre, minden teljesen sík...:)
További jó bulikat!
Robi

pörki 2009.02.11. 12:02:05

Szia Banyi!

Ha hazaértünk rendezünk egy tömeg/haskerület index versenyt! Kíváncsi leszek mi lesz az eredmény! Doncsa gyúrjál vazze!!!

Celebrom 2009.02.11. 17:48:58

Bene vok, bár én most heti 2 edzés, heti 2 edzőmeccsre járok, uhogy teljesen összezuhanok és összecsoffadok, nagyon gáz kocka hasam lesz:).Majd nyáron pörkilandig összeszedem magam.

pörki 2009.02.11. 22:19:19

Doncsi! Ne fussá! Egyé! Nem lesz belőled semmi...
süti beállítások módosítása