HTML

Friss topikok

  • Főnök: Miértt??? Akarunk még!!! XD (2011.05.15. 19:22) n24
  • nori: @tanki567: jobb klikk, kép megjelenítése :) (bocs, tényleg, a másikon csak kattintani kell) (2011.04.14. 17:46) Novitatis
  • BazsoCsaba: @Rékák és Ria: Köszi, köszi! Amúgy megjegyzem, az én csapatösszesítő excelével többet foglalkoztam... (2011.04.14. 00:31) Szarvasűzők, a tökéletes hétvége
  • Robi/KisGyerek: Tényleg tökre hasonlít, meg mintha hasonló kép is készült volna Bubiról, ami a Timcsi klipben is v... (2011.04.13. 19:19) két hét után
  • ˙tt: :DDD na szuper. már majdnem írtam is a reklamációt, hogy hát hol vannak a csajok? ;) igyekszünk tö... (2011.04.01. 01:04) UV helyett..

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Cuban Revolution Party

2009.02.19. 12:03 Robi/KisGyerek

Tudom hogy mindenki unja már kisregényeimet, de úgy vagyok vele hogy napló helyett inkább blogot írok.

A buli a kar pubjában (csak hogy név is társuljon ehhez is, a hely neve: F.O.R.T.) volt ahol az eddigi csütörtök esti sörözések is, de érdekesen 7kor kezdődött, szóval úgy voltunk vele hogy lehet átvertek minket. Amikor megérkeztünk meg is ilyedtünk, hogy csak kb 20 ember ül egy asztalnál és ennyi. Aztán mondták hogy ez ilyen spanyol rendezésű buli és hogy ha ők 7et mondanak akkor talán 8kor el is kezdődik a buli, sebaj sört lehet inni, szóval leültünk egy üres asztalhoz. A "gonosz" személyzet azonban nem hagyott minket békén és mondta hogy menjünk oda az egy tömött asztalhoz, mert ott alkohol ping-pongot játszanak na mondom alright:) A játék lényege annyi volt, hogy valaki elkezd számolni '1', aztán a mellette balra lévő mondja hogy '2', a következő hogy '3' és így tovább, de minden 5-tel osztható számnál 'ping'-et kell mondani, minden 7-tel osztható vagy 7-es számjegyet tartalmazó szám helyett pedig 'pong'-ot kell mondani és az irány ekkor meg is változik. Aki ront kortypé egyet a söréből. Nem tűnik bonyolultnak, csak gyorsan kell reagálni, és ösztönösen a szám jut eszébe az embernek a ping vagy pong helyett...legalább nem maradtam szomjas:)

A helyen 8 körül már tényleg voltak többen, összesen olyan 40-50 fős kisebb party volt ez. A kubai érzést pár Che Guevara és Fidel képpel itt is megoldották, de pár tag szerzett kubai egyenruhát, talán a forradalmároknak volt ilyenje, nem tudom. A zene változatos volt, volt egy albumnyi spanyol ska (SZIN-óta a Russkaja jóvoltából már azt is tudom mi az:)) az elején, amire 4-5 en lightos pogózásba kezdtek, ez még nekem akkor sok volt, ezért kértem a pultost hogy adjon vmi sörkülönlegességet, kérdezte hogy mire gondolok, erre Ismael barátom "kisegített" , hogy a legerősebbet. Igazán rendes tőle:) Nah hát meg is kaptam 12%-os (nem, nem fokos) sörömet...édes búzasör íze volt, kicsit különlegesen hatott, de jó volt. Előtte még kérdezte a csapos hogy kérek-e hozzá poharat, mondom jöhet, adjuk meg a módját. Erre odaadja a poharat és kéri a személyim. ??!!?? Mondom bakker 3 sör után kérdezi hogy elmúltam-e 18? Mondja hogy nem, nemazért, hanem le kell adni a személyimet, hogy biztosan visszavigyem a poharat...érdekes. Hát Levi itt nem fogsz ajándék korsót szerezni olyan könnyen, gondoltam:)

A sör megtette hatását és a társaság is jó volt, vegyesen fiúk és lányok ahogy kell.Ment a nagy sztorizgatás és páran táncoltak is. Felbukkant a nagyfrancia helyes barátnője is, gondoltam kerülöm, nem kell nekem a baj...Így hát 1 órával később már fel is kértem táncolni. Úgy voltam vele hogy ha mérges volt a francia mert csak dumáltam a barátnőjével, akkor ezt viszont biztosan megértené...tudom nagyon okos lépés, ha nem írok többet a blogba akkor kezdhettek aggódni:) De hát végre valakivel lehetett egy jót táncolni, megis kaptam a nagy dícséretet hogy: You can dance very good!:) De ez kb olyan lehetett, mint amikor a Bubikától megkérdezte a csaj hogy: "Olyan jól mozogsz, Te tánciskolába jársz?" :D:D:D A buli végén azért próbáltam győzködni hogy tudom hogy a csávója múltkor féltékeny volt, de hogy Magyarországon ez így megy, a férfiak minden csajnak szórják a bókokat, szóval ne aggódjon miatta...Egy kis országimázs nemárt:D

A buli végeztével 11-12 felé mindenki elindult be a városközpontba, én azonban hazaindultam, reggel muszály volt órára menni, ha már ennyi a buli muszály "jól" is viselkedni:) Ahogy hallottam még 3ig tartott a party egy Cafee shopban, KintiCsabi jól el is késett az órájáról úgy aludt. De ma este is buli, állítólag ingyen sör akcióval, szóval nincs pihenés:)

Pár rossz minőségű kép a buliról:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez nem az a spanyol csaj, itt a csapolt sör méretén kell nevetni amúgy:)

Mindenkinek minden jót!

Robi

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gegeje.blog.hu/api/trackback/id/tr71952538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

:J 2009.02.20. 13:05:23

nemtom, de:
ákos ezekben a blogokban publikált:

* online szexvideó blog (12 poszt)
* online piacon a kis- és középvállalkozások (9 poszt)
* igyál.hu (1 poszt)

:)

nori 2009.02.20. 17:01:17

Annyira híresek vagytok, hogy már spam-elnek is.. :-)
Robi, az országimázs-programodon azóta röhögök :-) Lenyomod a Soproni videót lassan :-P

Robi/KisGyerek 2009.02.20. 19:42:06

:D
Mindent a hazáért!
:D
süti beállítások módosítása