HTML

Friss topikok

  • Főnök: Miértt??? Akarunk még!!! XD (2011.05.15. 19:22) n24
  • nori: @tanki567: jobb klikk, kép megjelenítése :) (bocs, tényleg, a másikon csak kattintani kell) (2011.04.14. 17:46) Novitatis
  • BazsoCsaba: @Rékák és Ria: Köszi, köszi! Amúgy megjegyzem, az én csapatösszesítő excelével többet foglalkoztam... (2011.04.14. 00:31) Szarvasűzők, a tökéletes hétvége
  • Robi/KisGyerek: Tényleg tökre hasonlít, meg mintha hasonló kép is készült volna Bubiról, ami a Timcsi klipben is v... (2011.04.13. 19:19) két hét után
  • ˙tt: :DDD na szuper. már majdnem írtam is a reklamációt, hogy hát hol vannak a csajok? ;) igyekszünk tö... (2011.04.01. 01:04) UV helyett..

Linkblog

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Újabb tartalmas hét

2009.03.02. 14:57 Robi/KisGyerek

Szevasztok!

Ismét történt egy s más errefelé és amilyen hosszú lére szoktam ereszteni a dolgokat, ezt is csak nagyon sok szabadidővel rendelkező embereknek ajánlom elkezdeni:)

Naszóval a héten tanítási szünet volt a karneválnak köszönhetően, elhatároztam hát hogy végre belehúzok a tanulásba is, mivel 2 hét és itt az első vizsgaidőszakom. Így az első 3 napról nincs is sok mesélni valóm, sikerült 7 oldalt szótároznom, olyan izgalmas szavakkal gazdagodtam mint pl.: flocculation, lubrication, multidisciplinary, rudimentary, friction-coefficient stb. fincsi...

Szerda este még KintiCsabival és 2 spanyol csajjal esedékes pippantást is kihagytam a tanulás miatt...igen a képzeletbeli vállon veregetések jöhetnek sorban:)

Csütörtök

A szokásos csütörtök esti sörözést már nagyon vártam, végre nem csak a szótárban találkozok angol szavakkal. Találkozó szokásosan 5 kor a kari pub előtt, de már nagyobb társaságban, mert KintiCsabi az előző esti 2 csajt is meghívta, meg egy másik spanyol csaj hozta a barátját otthonról, jah és Ismael haverja is most érkezett meg Litvániából. Szóval nagyobb a társaság, jobb a hangulat, de valahogy spanyoléknál nagyon nehéz eldönteni hogy melyik pubba is menjünk...Így végül a fizikusok épületébe vitt minket a csapat. Az első kört gondoltam hozom én a szűkebb baráti társaságnak. Kértem is 4 sört, erre meg kérdezi a csapos, hogy de milyet, mert csapolt az nincs, üvegesből meg millió féle. Kértem a csapos csajt hogy ajánljon valamit mert én nem ismerem ezeket a fajtákat. Kicsit értetlenkedett, majd hozott 4 kölünböző sört. Nekem valamilyen búzasör jutott, de legalább 0,3-as helyett 0,5-ös volt. A csapat a világos Leffe-t tartotta legjobbnak, így a továbbiakban azt pusztítottuk, azonban fél 7kor már itt se akartak inni adni. A társaságunkban lévő Veronikát próbáltam(tuk) fűzni, hogy dobja be a szép mosolyát és hozzon nekünk még sört... Mondta hogy neki se adnak már ki ilyenkor sört, meg amúgyis mi haszna lenne belőle hogy nekünk hoz sört. Erre Ismael barátomban nem csalódva beszól hogy majd Robi ad érte csókot...Vörös fej, valami spanyol visszaszólás, gyors elfutás. Mindenki csak pislog, Ismael is már kezd bocsánatot kérni tőlem, hogy pedig náluk ez a nem olyan sértő, sajnálja ha ez most kellemetlen nekem...Én meg csak nevetek, hogy hagyja már ez nagyon nagy poén volt, én is szeretek csajokkal heccelődni, (ugye Timcsííí?!:) ) nem nagy ügy. A pub bezérta után a KintiCsabinak szimpatikus csaj elhatározta hogy akkor iszunk náluk pár sört és utánna majd megyünk a központba. Még mielőtt a házhoz értünk volna mindenki bement a boltba, én mondtam KintiCsabinak hogy vegyen nekem is 2 sört annyi még épp elég, én addig kint megvárom Őket, nincs kedvem lezárni a bringát. Gyanúsan sokat kellett várni a 2 sörömre, és látom hogy itt bizony karton sörökről(3db), pizzahegyekről(20db) és zsáknyi csipszről van szó... 60€-ós számlát csináltak a srácok a pár sört veszek akció helyett...De mivel én kinnt várakoztam, az összeg szétosztásánál engem kihagytak, utólagosan meg nem akartak törődni vele...kedvesek:) A házibuli egy gyönyörű lakásban volt, ami azért volt olyan szép, mivel még csak egy féléve lakják diákok, nem úgy mint a miénket amit már asszem vagy 5 éve. Megismerkedtem mégegypár spanyol sráccal, egy kicsit már olyan volt mintha eltévedtünk volna Spanyolországban...vagy 20 spanyol tag, 1 portugál, és mi ketten magyarok, semmilyen más nemzetiség:) Beszélgettem egy sráccal aki elmesélte hogy milyen rossz is a Kanári szigeteken élni, mert hogy ott nincsenek akkora partik meg élet mint mondjuk akár itt Eindhovenben... Hát mit ne mondjak nagyon sajnáltam. Amúgy megint az volt hogy az a csoport amelyikkel társalogtam, angolul beszélt a kedvemért és azzal kezdték hogy milyen jó is végre angolul dumálni... Fogytak a sörök, nőtt a hangulat és már szinte úgy éreztem mintha magyarul beszélek (nem, nem ittam magam magyarra) úgy jöttek a szavak, ennek másnap jelentősége lett, de azt kicsit később. KintiCsabi nekiállt fűzni a háziasszonyt, én pedig Veronikával voltam elfoglalva...Nemtudom mi lehet a véleménye a spanyol csávóknak rólunk amikor 4-ből 2 csajt mi magyarok hülyítünk...Sebaj épül tovább az országimázs. A buli után teleport haza és reménykedek hogy mindezt 5-6 óra alatt kialszom, mert jönnek a vendégek. Kép a buliról, hogy ne legyen olyan száraz:

 

 

 

 

 

 

 

 

Péntek

Reggel jön az SMS hogy: "Szesz! 36 percel késöbb indultunk, számold bele! Juhuu, készülj megyünk!:D" Na mondom ez életet ment akkor még plusz 30 perc döglés aztán irány ki a két kölni mókás munkás elé...mókás hogy ezt munkának nevezik:) A buszra várva már azt veszem észre hogy angolul szidom magamban az időt...na mondom bakker megártott a sok angol duma...A nagy késés után csak megérkezett Levi és Pörki, de a beszéddel még bajok voltak, állandóan becsúszott egy-egy angol szó... Az út hosszúsága miatt megálltunk kicsit pihenni egy kávézóban, de mondhatjuk azt is hogy 10 perc Eindhovenben töltött idő alatt kipróbáltuk Hollandia egyik turistalátványosságát, a sütit. A pihenő után hosszú gyaloglás haza a szállingózó esőben...hát ez van nem lehet minden tökéletes. Otthon kisebb szervezkedés után Ismaellel gondoltam összeismertetni a srácokat. Tehát este irány a Stratum (a bárutca). Az este előtt még leellenőriztük van-e eladó bicigli valamelyik kereskedőnél. Nem találtuk a biznisszman-eket, így maradt Pörki csomagtartón, nagy örömére...:) . Ismael nem volt ott a megbeszélt helyen időben, mint később kiderült a barátja lebetegedett és korházba került. Gondoltam akkor ez az este ilyen baráti pubozgatás lesz. Az utca végig járása után a csábító 1€-s sörös helyre mentünk, ahová belépve németalföldi mulatószene csapta meg az arcunk, uhh mondom ez kemény, de hát ez az igazi nemzeti zene, meg ugye az olcsó sör is jól jön...Hát nem volt olcsó, késöbb kiderült hogy a szomszédos kukkoldában volt az akció. Na mindegy, már érkezett a sörünk amikor a zene hirtelen vált, ezt muszály ide betennem:

 

Hát ahogy az iszonyatosan jó hangtehnika megszólaltatta ezt a zenét az egyszerűen fergeteges volt. Sör a kézben, hangulatos holland pubban ülve 3 jóbarát, majdnem mint egy videóklipp a dejó még diáknak lenni életérzéssel. Rögtön eszünkbe jutottál Jimbő, én pl. Tőled hallottam először a számot. Aztán ittunk rátok többiekre, remélem csuklottatok;)

Készült pár kép is:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Igen stílusosan Heinekent ittunk az egészségetekre:)

Amúgy a helyen kérésre ment a zene, ezért volt a stílusok között ennyire erős váltás. A sör után  gondoltam megnézhetünk még egy pár helyet, hát betértünk a már említett Crazy Kangaroo-ba, de mivel nem láttam hogy lenne olcsó Tequila akció, így maradtunk a sörnél. A hely amúgy ausztrál érzést akart mutatni, egy kis füsttel. A legnagyobb élmény mégis a nagydarab tipikus bajor pultoslány műsora volt. A pult mögül pár táncmozdulattal emelte a hangulatot a helyiek körében nagy örömmel, mi csak jót mosolyogtunk rajta. Aztán később pár számnál már a partilámpát is villogtatta, hangulatosan a megfelelő ütemben. Nahát ez így leírva elég soványnak tűnik, de Magyarországon ilyen pultosokat találni akik ennyire élvezik a melót és csinálják a műsort ritkán találni. Itt készült Levi, Pörki élettárs sokatmondó képe:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Talán egy vagy két sör után még visszamentünk az első helyre elinni a maradék pénzünk is amit az estére szántunk. Én már a végén nem bírtam többet inni annyira tele voltam, de hát Pörkiék rendes barátok, segítettek. Hazafelé menet már pár ügynök ránk akart sózni bringát, de hát pénz nélkül nehéz az, annyira nem tudunk jól alkudni, a másik meg hogy én nem is vettem észre Őket annyira bele voltam mélyedve a tekerésbe.

Szombat

A mai estére punnyadás estig, majd házibuli Ismaelnél volt az eredeti program. A punnyadós része jól ment, megnéztünk pár klasszikus filmet, aki nem látta volna, nézze meg "A spanom csaja" című filmet, sokat lehet belőle tanulni:D:D Az esti program elmaradt, a már említett kórházi eset miatt. Így gondoltam a beígért palacsintasütést (Ismael nem tudja mi fán terem a palacsinta, így ezt muszály megmutatni, na de majd máskor) itthon intézem el, amiből a bőséges vacsi miatt nem lett semmi. Lassan előkerült egy üveg vodka és mire elfogyott az üveg is meg a nagy életigazságok, nekiindultunk a Stratumnak ismét, de már bulizási célzattal. A Crazy Kangaroo előtt most virító 1€-ós Tequila akció eldöntötte sorsunk... Bár éjfél után 5 perccel érkeztünk a böllérarcú, de végtelenül kedves pultos lány még hozott nekünk előbb 3 Tequilát, majd hogy az akciónak mindjárt vége 9-re módosítottuk. Amint kitöltötte a többiek noszogatására, megkérdeztem hogy lehetne-e még 3, mert nagyon szomjasak a srácok, és épp annyi pénz volt a kezemben is. Mosolygás után megtöltött egy tálcát a rendelésünkkel. A zsákmányt aztán odébb vittük egy asztalra és szép nyugodtan hozzákezdtünk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A látvány magáért beszél, mondtam is a többieknek, hogy ettől biztosan teleporttal megyek majd haza, szóval ne nagyon hagyjanak eltünni térben és időben, amíg nem ismerik a környéket:) A menü elfogyasztása után már éreztük hogy táncolnunk kell, de mielőtt diszkót találtunk volna magunknak, állítólag még kerestünk egy pubot egy sörre. Mostmár jöhetett a korábban már említett Thomas, irány a színpad természetesen és kezdődött a táncnak nem nevezhető ugrálás, állítólag a környezetünk nagy "érdeklődése" közepette, szóval furán néztenk ránk... Pár óra ugrálás után hazatértünk ahol még toltunk egy kis reggeli partit sörrel és májaskenyérrel...állítólag. Pörkinek is már rendesen megárthatott a pia mivel a sört úgy itta hogy közben a szeme fölé tette a kezét, nehogy a szemébe süssön a nap...hajnali 4kor...:D Reggel találkoztunk az argentín lakótársakkal akik hajnalban értek haza egy hetes európai körútjukról és mondták hogy halható volt a jókedvünk. Szerencsére nem olyan haragudós típusok.

Jah elfelejtettem megemlíteni hogy a Leviéknek minden teccett Hollandiában, de főleg a fehér kenyér és a reggeli csapvíz:D Szegények az egészséges német barna kenyeret eszik állandóan...

Vasárnap reggel bepótoltuk az elmaradt palacsintázást is, majd délután "könnyes" búcsú, és pár fogadalom, hogy jönnek még máskor is, meg hogy majd én is megyek valamikor, remélem így lesz.

Ha valamit kihagytam mondjátok!

Mindenkinek minden jót!

Robi

 

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gegeje.blog.hu/api/trackback/id/tr56975435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pörki 2009.03.02. 17:19:13

Hát köszi! És biztos hogy megyünk még! :D:D:D
Ja és tudod miért látogatunk meg ismét???

˙tt 2009.03.02. 18:39:06

atyaisten. te figyimár itthon van akinek dolga is van (legalábbis úgy csinál) meg szakdolgozatot ír... :D
mindennap írnotok kellett volna vmit, nem egyszerre ránk zúdítani. Nórival már aggódtunk hogy éltek-e még :D
najó.. akkor most nekiállok elolvasni... :)

˙tt 2009.03.02. 18:48:31

jólvan. ezek szerint igen. :)
pont múlt héten néztem meg az említett filmet. nos igen. nevelő hatású :))) közben fura mód, de eszembe jutottál Robi...miről is? :D

BazsoCsaba 2009.03.02. 19:25:43

Jelezzen vissza az, aki ezt elolvasta és foglalja össze a lényeget. Kösz :)

BazsoCsaba 2009.03.02. 19:34:06

A blog egyik legjobb része a Pörkis-Robis kép után a 10 centis hatásszünet :D

pörki 2009.03.02. 22:16:10

Csaba összefoglalva plusz tanulság: Ha teheted utazz el Hollandiába és maradj is ott jó hosszú ideig, mint pl.: Róbi :)

pörki 2009.03.02. 22:16:44

Nem értem a hatásszünet dolgot....

Robi/KisGyerek 2009.03.02. 22:32:05

"Hát köszi! És biztos hogy megyünk még! :D:D:D
Ja és tudod miért látogatunk meg ismét???"
- Mert szerettek!!!:D:D

Timcsi:
- Na azt megnézném mennyire vagy elhavazva tanulással, ha annyira sok mint előző félévben akkor...:)
- Annyira jó azért nem vagyok mint a filmben a csávó...csak szeretnék, majd rajtad gyakorlok;):D De legalább néha eszedbe jutok, az is valami. Mondjuk Grace klinika romantikus jeleneteknél nem hiányolsz?:)
- Amúgy ha Ti is itt lesztek, igyekszek olyan jó házigazda lenni hogy ne legyen időtök a blogra írni;)

Csabi és még azok akiknek probléma ahogy írok:
-Nem kell elolvasni, ha látjátok h én vagyok a szerző, úgyis ilyen hosszú részletes, őszinte írás lesz tuti... én ezt magamnak (is) írom, hogy ha visszaolvasom majd emlékezzek mindenre, kicsit olyan napló szerű dolog ez nekem. De velem lehet beszélni és átköltöztetem az írásaim egy .doc-ba, ha azt mondjátok hogy zavar itt...
- Milyen hatásszünet? lehet explorer miatt van, én Firefoxon szerkesztem és átolvasva javítom is az írásom...

BazsoCsaba 2009.03.03. 00:43:09

1: Na szép, lehordom azt, aki nem lusta írni. Bocsi... No problem, csak nyugodtan! Csakhogy ne legyen egyhangú, néha írhatnának az otthoniak is. Azaz a néhánál gyakrabban.

2: Explorerben olvasom, és 10 centis üres hely van a kép és a szöveg között.

Robi/KisGyerek 2009.03.03. 10:52:50

Nem sértődtem meg, én itt a nyugalom szigetén vagyok :) semmi nem tud kihozni a sodromból, na jó talán 1-2 "ügyes" próbálkozás. Csak már nem először hallottam hogy sok, nem jó, amit írok...és mivel ez egy társasági blog a többség szava számít.

Szóval el is indítanék egy szavazást hogy ezentúl írjak inkább egy-két mondatos beszámolókat a mostaniak helyett?

Amúgy én is régóta kampányolom hogy írjanak a többiek is, mi van a diplomaírással, ki hogy áll mi a helyzet odahaza. Amikor van hogy napi 40 ember is látogatja a blogot akkor csodálkozok hogy csak kb 5 ember aki írogat ide...

pörki 2009.03.03. 14:33:10

Szerintem ezért nem kell szavazást indítani. Aki nem akarja nem olvassa el, ennyi.

Bodycsoki 2009.03.03. 21:32:13

Engem nem zavar, szívesen elolvasom. :-) És szerintem Judit nevében is mondom ezt, de csak azért mert ő nem mer írni :-P
Amúgy meg grat az ösztöndíjakhoz (kari), kint vannak a honlapon.

Celebrom 2009.03.03. 21:34:46

Majd ha már meg lesz a diplomám végigolvasom, de I love this Musik!

Robi/KisGyerek 2009.03.03. 23:11:42

Tarthatnál beszámolót hogy állsz a diplomával, ahogy a többiek is. meg hogy mi is a cím?

Turbo.Win 2009.03.04. 12:55:36

Engem nem zavarnak a hosszú írások. Sőt, jót szórakozom rajtuk! :-) Szóval szerintem csak bátran! Mindenki! :-)
Amúgy az írásaitokat olvasgatva, most kezdek rájönni, mekkora hülyeséget csináltam anno, hogy nem fektettem elég hangsúlyt a nyelvtanulásra, és nem vágtam bele ilyen külföldi tanulásos mókába... De jön még kutyára szalonna! :-)
süti beállítások módosítása