HTML

Friss topikok

  • Főnök: Miértt??? Akarunk még!!! XD (2011.05.15. 19:22) n24
  • nori: @tanki567: jobb klikk, kép megjelenítése :) (bocs, tényleg, a másikon csak kattintani kell) (2011.04.14. 17:46) Novitatis
  • BazsoCsaba: @Rékák és Ria: Köszi, köszi! Amúgy megjegyzem, az én csapatösszesítő excelével többet foglalkoztam... (2011.04.14. 00:31) Szarvasűzők, a tökéletes hétvége
  • Robi/KisGyerek: Tényleg tökre hasonlít, meg mintha hasonló kép is készült volna Bubiról, ami a Timcsi klipben is v... (2011.04.13. 19:19) két hét után
  • ˙tt: :DDD na szuper. már majdnem írtam is a reklamációt, hogy hát hol vannak a csajok? ;) igyekszünk tö... (2011.04.01. 01:04) UV helyett..

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Első vizsgaidőszak

2009.03.11. 23:01 Robi/KisGyerek

Csütörtökön befejeződött a trimeszter első blokkja, amit este egy csendes sörözéssel zártunk a szokásos egyetemi pubunkban. Úgy félórája lehettünk ott amikor az egyik csapos megkongatta a pultnál lévő harangot, majd a valamit kiabált hollandul, amit aztán nagy üdvrivalgás kisért. A társaságunkban épp volt egy holland srác is aki fordított: Free Beer! :) Magamra vállaltam a feladatot hogy hozzak a többieknek is. A pultnál kicsit félve mondtam hogy akkor én 12 sört kérnék, de a csapos nem szólt semmit csak gyorsan kitöltötte. 5-en voltunk szóval nem tudom miért 12, de talán a múltkor a 12 Tequilás eset után már szerencseszámnak tekintem:) Aztán megtudtam, hogy néha van ilyen hogy a kongatástól számítva 1 hordónyi fogyasztásig a sör ingyen van, szóval nemsokára kértük a következő kört is. Megbeszéltük hogy szombaton tartunk egy "international dinner"t Ismael-éknál. Időközben azonban kiderült hogy mégis tudják mi az a palacsinta, csak Ők a francia nevén ismerik, na mind1 ráfogtam hogy ez "hungarian pencake" lesz. KintiCsabi mondta hogy szerinte 1l tejből kevés lesz, ezért 2l-ből csináltam...Itt alapozódott meg a szombatesti tevékenységem nagyrésze, kb. kb 3 órán keresztül gyártottam a palacsintákat, a többiek nagy örömére. Felénél tartottam pihenőt, mert a többiek már nagyon éhesek voltak. Jah igen a nemzetközi vacsi a szokásos nemzetközi összetételből állt: 6 katalán-spanyol 1 spanyol és mi ketten magyarok:) A menü meg spanyol omlett és magyar palacsinta. A spanyol sráccal, Jorge-val jól összehaverkodtunk közben, mivel a többiek egymásközt gyakran katalánul beszéltek. Én meg jó magyar szokás szerint megtanítottam neki pér igen célirányos "csajozós" mondtatot, amit most itt nem írok le, had legyen meglepetés Timcsinek amikor meghallja:D Az este jó hangulatban telt hajnali 2ig Isma-nál, az utolsó palacsinta készítésénél megkaptam a Rocky-s Eye of the Tiger számot is, ami meg lett örőkítve és páran már láttátok is Facebook-on...igen örülünk ha ilyenkor videózzák az embert, de mégjobb ha netre is felteszik... Ilyen ez a pop szakma.Videó helyett ide csak egy képet tudok beszúrni.

 

 

 

 

 

 

 

 

Balról jobbra: Csabi, Jorge, Marc és Ismael

A kaja után a többiek még beindultak a központba bulizni, én meg haza hogy másnap tanulhassak. De még mielőtt megindultunk volna az egyik srác bringájának kilyukadt a kereke, és próbáltunk megoldásokat keresni, hogy most mi legyen...a sok bor után ez is kihívást jelentett, és mivel egyszál hálóköntösben a szomszád házból odarohant hozzánk egy 40 körüli nő, valószinűleg hallkak se voltunk. Gyorsan el is pályáztunk, nehogy úgyjárjunk, mint Leviék a 30€-ós csendháborítós büntetéssel.

A vizsga

Már vártam hogy Kedden túllegyek az Industrial Colloid Chemistry vizsgán (magyarul ipari kolloid kémiának lehetne fordítani, de szerintem ez se mond többet). 9-től 12-ig tartott, minden jegyzetet lehetett használni és 5 kérdés volt. Ki lehet sakkozni, hogy bizony nem voltak egyszerűek a kérdések, de legalább angolul kellett rájuk válaszolni... Amúgy a 4ből 3-ra tudtam válaszolni, amelyek közül az egyik tribológia témakörben mozgott, az gépész múlttal viszonylag könnyű volt. Ami számomra nagyon érdekes volt, hogy olyan a vizsga hogy az első 4 feladatra ott kellett válaszolni, az 5.-re pedig van másfél hetünk hogy kidolgozzuk és leadjuk a tanárnak. Szóval a vizsgán így még nem sikerült még túllenni, még jövő hét végéig tart a vizsgaidőszak...nyami. Szóval most is még tanulok erősen, de a következő blokkra felvett 4 új tárggyal is foglalkozni kell már lassan. Ezek közül az egyik tárgyra mint kiderült, egyelőre még csak én jelentkeztem, és ha nem leszünk többen akkor a tanár hogy nem tart órát hanem odaadja az anyagot és szépen önállóan megtanulom és írok neki belőle egy beszámolót...na köszi, előadást ne tartsak magamnak?!:D:D

Úgy tűnik hogy valami nagy találkozó lesz itt nálam, mikor kijöttök hozzám Tibi, Timcsi, Judit...Azt suttogják a madarak, hogy Kölniek és Csizmadiák is érkeznek. Na majd megbeszéljük hogy mi lesz.

Mindenkinek minden jót!

Robi

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gegeje.blog.hu/api/trackback/id/tr63996915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bodycsoki 2009.03.12. 10:26:08

Huhha, mindenki akkor látogat meg, és lesz nagy Einthovenfest? :)

pörki 2009.03.12. 10:57:34

Huha, asszem Eindhoven még nem látott ilyet... :-)

˙tt 2009.03.12. 11:17:10

húha. kezdek félni :D itthon lehet, hogy biztonságosabb volna : )))))))

Robi/KisGyerek 2009.03.12. 11:44:47

húha :), hétvégén megbeszélés ezzel kapcsolatban

:J 2009.03.12. 11:46:53

húha, honnan lesz ennyi bicónk?

pörki 2009.03.12. 12:38:54

majd veszünk fekete barátainktól... :-)

pörki 2009.03.12. 12:39:26

huha - ez kimaradt az elöbb :D

˙tt 2009.03.12. 12:40:13

jó.. pörki elrontotta. :(

:J 2009.03.12. 12:52:39

huha..bár már mind1

esetleg még vki eindhovenbe ápr 1-étől?:P
lehet h 10db után párat ingyen is kapunk..

pörki 2009.03.12. 13:54:12

bocsi timcsí! nem volt szándékos :(

˙tt 2009.03.12. 14:20:10

nincs bocsánat :D

Főnök 2009.03.12. 15:12:05

Még hogy ha 4e megyünk akkor már sokan lettünk volna mi :P

Robi/KisGyerek 2009.03.12. 16:19:41

Pörki megölted a játékot!:D
Nem vertelek át nyugi. Leviék csak napközben lesznek itt, Bubiék meg csak egy éjszakát töltenek itt, az az este viszont kényelmetlenül túlzsúfolt is lesz, ezért inkább lehet nem is lesz alvás tervezve akkorra:)
süti beállítások módosítása