HTML

Friss topikok

  • Főnök: Miértt??? Akarunk még!!! XD (2011.05.15. 19:22) n24
  • nori: @tanki567: jobb klikk, kép megjelenítése :) (bocs, tényleg, a másikon csak kattintani kell) (2011.04.14. 17:46) Novitatis
  • BazsoCsaba: @Rékák és Ria: Köszi, köszi! Amúgy megjegyzem, az én csapatösszesítő excelével többet foglalkoztam... (2011.04.14. 00:31) Szarvasűzők, a tökéletes hétvége
  • Robi/KisGyerek: Tényleg tökre hasonlít, meg mintha hasonló kép is készült volna Bubiról, ami a Timcsi klipben is v... (2011.04.13. 19:19) két hét után
  • ˙tt: :DDD na szuper. már majdnem írtam is a reklamációt, hogy hát hol vannak a csajok? ;) igyekszünk tö... (2011.04.01. 01:04) UV helyett..

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új órák

2009.03.17. 22:11 Robi/KisGyerek

Hát ezt muszáj elmesélnem. Ma két új órám is volt. Az első polimeres órára beérve már látszott hogy többen leszünk, kb. úgy 20-30an főleg hollandok. A tanár aki úgy 50-60 éves lehetett (nagydarab, pocakos) észrevette ezt és kérdezte hogy kik a külföldiek. Emeltem a kezem pár másik hallgatóval együtt. Elsőnek engem kérdez hogy honnan jövök, mondom hogy Hungary,  visszakérdez hogy honnan? Hungary újra. Erre mondja hogy azt nem ismeri, mind1 is...na mondom anyád! Aztán lép tovább, a csaj mondja hogy Turkey, erre is legyint...(gyanús) aztán a következő mondja China, erre hogy azt meg jó lenne nem ismerni... Gondoltam na ez érdekes egy óra lesz... Elkezdi a bevezető előadást. Jött egy dia ami a nyugat európai polimergyártók iparát ábrázolja pöttyökkel az európa térképen. Kérdezi hogy akkor merre is van Magyarország és rábök a pöttyel teli Ausztriára. Mondom neki hogg az Ausztria és hogy Magyarország annak a keleti szomszédja. Erre mondja hogy na ugye látják, itt nincs pötty, nincs ipar, nem fontos ország...újabb anyád! Aztán mutatja hogy nézzék Törökországnak sincs pöttye, konklúzió ott sincs ipar...Ezen már azért mosolyogtam, lassan éreztem hogy ez a csávó kicsit olyan mint a Szabó Laci. Poénos nagyon, persze ha nem téged oszt. Na haladunk tovább, jön egy késő, egy szőke csajszi aki pechére szintén külföldi. Kérdi is a tanár honnan jött. Válasz: Latvia (Lettország). Na erre fogja a papa és rámutat a három balti országra egyszerre hogy itt van...de hogy melyik nem tudja. Csaj: A középső. Erre a tanár: Látják ott sincs pötty a térképen, nincs ipar. Mindenki nevet, szegény csaj nem érti...mondtam neki hogy ne vegye komolyan, ilyen ez a csávó.

Én akkor bocsátottam meg a bácsinak, amikor óra közben leállt velem beszélgetni és megkérdezte hogy:

-A budapesti egyetemről jött?

-Igen.

-És Budán vagy Pesten lakik?

-Csak ott tanulok, nem lakok ott.

-Ki a professzora?

-Czigány professzor

-És nem ismeri Czvikovszky professzort?

-De természetesen

-Régen nagyon jó barátom volt.

Na ekkor már tudtam hogy csak tette a hülyét, és jóízűen tudtam nevetni a további poénjain. Szegény kinaiak sokkal többet kaptak: Hogy például azért tanítják őket itt ,hogy a sok hülyeség amit tanulnak hollandiában csődbe vigye őket. És hogy valószínűleg 100 év múlva a kínaiak lesznek világuralmon, de hogy milyen jó hogy azt ő már nem éli meg. Meg mutatott egy kínai profeszzort akihez annyit fűzött hogy se angolul, se hollandul nem tudott, de miután berúgtunk mi voltunk a legjobb barátok, mindent megértettünk. Amúgy mindenkit az országa nevén szólított, ami kb úgy nézett ki hogy:

-És Latvia mit gondol mit gerjeszt itt ez a hiszterézis ? (gumi szigma-epszilon diagramja)

-Nem tudom.

-Maga tudja Hungary?

-Hőt

-Látják nincs iparuk és mégis tudja. Hogy van ez?

Nevetés!:)

A végén még valami kapcsán megjegyezte hogy: ne sportoljanak kollégák, úgy is ilyen csúnya vénemberek lesznek, mint én. Inkább igyanak és cigizzenek. Meg még sok apró hülyesége és beszólása volt, kb olyan jól éreztem magam mint Gaál óráin. Fergeteges.

Ennyi volt mára, tényleg szerintem elég sok embernek adott Tibi írói jogokat, szóval írjatok, hogy én is olvashassak valamit néha:)

Robi

u.i.: Nem tudom hogy erre emlékeztek-e még, ezen röhögték magukat szét a BéresZoo-ék a végefelé, igazi klasszikus. Ide is illik, talán van ilyen jó az én angolom is:)

Csak linkelem, ne csúfitsa az oldalt nagyon:

https://www.youtube.com/watch?v=--Vaz9jW054

az elején 15 mp-ig nincs hang, de jobb lenne ha tovább se lenne :D:D

jííí k'mon

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gegeje.blog.hu/api/trackback/id/tr341008659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

˙tt 2009.03.17. 23:56:29

na végre valami jó kis sztori :)

Bodycsoki 2009.03.18. 09:44:21

Hát ez k vicces volt :-D Biztos hatalmas arc a csóka! És basszus, pont tegnap halgattam az utolsó órákat a DJ-ről. És ott volt persze a Speak csóka is...:-D

Robi/KisGyerek 2009.03.18. 10:36:38

Ja azt kihagytam hogy a másik órán meg az előadó kis mikrofont tolt az arcára és videóztatta magát a kivetítő mellé beszerelt kamerával. Errefelé a levelezősök nem levélben hanem videóban kapják meg az anyagot...
Otthon meg az AudMax-ban nem tudják megcsinálni a kihangosítást rendesen...

BazsoCsaba 2009.03.18. 18:16:28

Figyu Robi, angol hogy megy? Folyékony már? Az előadások mennyire segítik a nyelvi fejlődésedet? Az igazat megvallva az echte angoloktól sokat nem lehet tanulni angolul, inkább international studentektől. A kínai lakótársak érthetetlenek, és nem beszélnek, az ausztrálok még rosszabbak, sokat beszélnek, de semennyire nem lehet megérteni őket. Na de tényleg a nyelvi fejlődésetekre kiváncsi vagyok, de komolyan!

Robi/KisGyerek 2009.03.18. 18:36:01

A holland előadók nagyon tisztán és érthetően beszélnek angolul, de a sok szakszó miatt azért rendesen oda kell koncentrálni ami egy idő után fárasztó, és nem mindig értem hogy mi micsoda akkor azt megjelölöm a jegyzeteken. Az előadás fóliáit mindig szétosztják az óra előtt. Tulajdonképpen itt a műszaki szókincsemen lenne mit fejleszteni.
A diákokkal könnyen és folyékonyan tudok diskurálni, beszélgetni, az nem gond, csak amit sajnálok hogy a nyelvtanom elég rossznak érzem. Nem tudom lemérni hogy mennyire, csak úgy érzem...
A spanyolokat nagyon jól megértem, talán mert rosszabbul és lassabban beszélnek mint én.
Az egyetlen bajom a franciákkal van, de velük annyira, hogy még megérteni is nehezemre esik mit mondanak, pedig folyékonyan beszélnek és elvileg angolul...
Szóval fejlődök, de bőven van még min javítani
Amúgy ez egy jó kérdés, kíváncsi vagyok többieknél mi a helyzet?

BazsoCsaba 2009.03.19. 00:20:26

A nyelvtani gondokat én is észrevettem. Amit eddig írásban simán, azt most beszédben már nagyon keverem, mert sokszor túl gyorsan kell válaszolni, és nem megy a helyes sorrend. Meg most az az új heppem, hogy mindent Present Perfectben akarok mondani :D Szal szar, hogy a gyors beszéd elkorcsosítja a nyelvtant. Ha ugyanazt leírnám semmi baj nem lenne. De ezt mondja Botond is. Simán kijönnek néha "He do ..." kezdetű mondatok, amit abban a szent pillanatban már vonnánk is vissza. Ezért szar angolok között. Túl magas a mérce. De valóban, Kölnben, Grazban, Arizonaban, Pesten mi ezzel kapcsolatban a helyzet?

pörki 2009.03.19. 11:02:19

Hát gyerekek itt az a tényállás, hogy a magyar nyelvet nem lehet elfelejteni, nagyon kevésszer kell a németet használni... (A nyelvtannal itt semmi probléma, és folyékonyan beszél mindenki.:))
Sok erre a magyar, kevés a német. :) Hiányzik a német közeg, majd talán melóidején más lesz a helyzet.

:J 2009.03.19. 11:03:18

Pesten egész jól értjük egymást. A nyelvtannal alig van gond, rég ittunk annyit. Pár ember össze-vissza beszél, őket nehéz megérteni, de azokra inkább nem is figyelünk. Timi egyre jobban franciázik..és most már Gina is.
Hát röviden ennyi. Mindenkinek szép hetet.

ui.:nemsokára utazuuuuuunk jippi:)

pörki 2009.03.19. 11:09:13

Ez az lányok gyúrjátok azt a franciázást!!!! :):):) Szerencsés az az ember akivel majd alkalmazzátok is e tudományt! :):):)
Nemsokára találkozunk Juhuuuuuuuuu! :)

BazsoCsaba 2009.03.19. 11:21:00

És a franciával kapcsolatban a hangok kiejtése is jól megy? Meg úgy hallottam, hogy ott tényleg nagy hangsúlyt kell fordítani a nyelvi dolgokra...

Jupiiii, nemsokára találkoztok!!! :D

u.i.: tegnap megjöttek az ausztrálok az egyhetes írországi kirándulásukból, már hiányzotak :) Ez gondolom most marha nagy hír számotokra :) De én örülök nekik :) Majd valamikor csinálok képet róluk, aztán linkelem.

˙tt 2009.03.20. 18:42:34

nemsokára találkozunk jeeee :) epekedve várjuk :)

nos. a francia kiejtés ... az szép. következő életemben meg is tanulom. egyébként nálam két eset áll fent: vagy ki tudok ejteni egy szót, de az tutter, hogy akkor nem írom le jól, vagy pedig le tudom írni szépen, de biztos hogy angolosan ejtem ki:) a tanárnénink egyébként most mondta nekünk, h a franciák helyesírása is katasztrófális, ne érezzük magunkat nagyon rosszul :)
na jól belemerültem itt unalmamban. csak éppen már várom haptákba állva h hívjanak már h mehessek az itthoni gyűlésre :)

és milyenek az ausztrálok? jófejek?

Robi/KisGyerek 2009.03.21. 19:32:44

:) Örülök hogy megy a magyar és hogy Timcsi is jobban franciázik mint előző félévben:) De remélem megy az angol is mert itt azt hazudtam mindenkinek hogy perfekt angolok vagytok :)

:J 2009.03.21. 20:25:59

ööööööööööö..
hogy is mondjam..já, já nátürlih

:)

Robi/KisGyerek 2009.03.22. 01:48:13

Dzsudit nem mondod hogy németes vagy?
ájjájjj

˙tt 2009.03.22. 20:18:19

így is elég égő lesz az angolom, nem még itt ilyeneket hazudozol nekik... :D

csizmpeti 2009.03.24. 11:44:52

Grazban ha lehet németül beszélek, és 1-2 perc diskuráció után egész alakul a dolog, ha iszok picit sokkal jobban megy, mind az angol mind a német, de ha mégtöbbet iszom, akkor franciának adom ki magam, mivel ezt itt nem beszélik, és vicces:) vagyis nekem az!:) az angolt meg most kezdtem, és így 2. nyelvként sokkkkkkal könnyebb, mint az gimibe tünt! szóval próbálkozok

Paleep 2009.03.24. 12:48:59

Hali

Ahogy elnézem nem csak az angol nyelvtannal van gondod! Ne haragdj Robi, de ezt muszáj volt leírnom!:)

Robi/KisGyerek 2009.03.25. 08:21:38

Hacsak azért nem hogy nem írsz/írtok hogy állsz/álltok a diplomafélévvel. Tényleg kíváncsi vagyok, lehet beszámolni!
süti beállítások módosítása