HTML

Friss topikok

  • Főnök: Miértt??? Akarunk még!!! XD (2011.05.15. 19:22) n24
  • nori: @tanki567: jobb klikk, kép megjelenítése :) (bocs, tényleg, a másikon csak kattintani kell) (2011.04.14. 17:46) Novitatis
  • BazsoCsaba: @Rékák és Ria: Köszi, köszi! Amúgy megjegyzem, az én csapatösszesítő excelével többet foglalkoztam... (2011.04.14. 00:31) Szarvasűzők, a tökéletes hétvége
  • Robi/KisGyerek: Tényleg tökre hasonlít, meg mintha hasonló kép is készült volna Bubiról, ami a Timcsi klipben is v... (2011.04.13. 19:19) két hét után
  • ˙tt: :DDD na szuper. már majdnem írtam is a reklamációt, hogy hát hol vannak a csajok? ;) igyekszünk tö... (2011.04.01. 01:04) UV helyett..

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Budapest fanok

2009.03.30. 17:54 Robi/KisGyerek

Sziasztok!

Szokásos módon jön a múlt hét beszámolója.

Csütörtök

Mivel mostanában van órám csütörtök délután, ezért annak befejezte után mentem a szokásos "Happy hours"-nak hívott egyetemi kocsmázásra. Érdekes az előadó is úgy fejezte be az órát hogy: "Van-e kérdése valakinek az anyaggal kapcsolatban, vagy mehetünk végre sörözni a F.O.R.T.-ba?" :) Nem tudom ki, de valamelyik spanyol tag kitalálta hogy a pub zárása után menjünk múzeumba, mert csütörtökönként állítólag ingyenes az itteni Modern Art Museum...Hát én nem lelkesedtem az ötletért, de a csordaszellem vitt magával. A múzeum az "érdekes" de mondhatnám hogy beteg kategóriát súrolta. Az óvodás rajzok még csak elmennek, de volt egy kivetítő ami egy csávót mutatott amint nagy komolyan festette az egész testét fehér festékkel..., volt egy terem ahol egy focimeccset mutattak művészi szemmel...volt egy terem tele hülye könyvekkel, mint pl.: How To Steal Food From The Supermarket (Hogyan lopjunk kaját boltból)...a liftben felfele menet egy nő hang skálázott egyre magasabb hangon, míg lefele egy férfi hang egyre mélyebben...volt egy fal HA HA HA feliratokkal kivilágítva...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Péntek

Délelőtt melóztam egy kicsit egy amcsi old school rokkernek, kerestem is 45€-ót. Délután a szokásos Squash meccsekel fárasztottam magam, megint vesztettem 2 sört Ismael ellen, de már érzem hogy fejlődök, és élvezem nagyon a játékot. A játék után gyorsan társaság kompatibilissá varázsoltam magam (fürödtem...), majd irány Marc háza bemelegíteni az esi nagy bulinak ígérkező össznépi Erasmusos bulira. Mivel a buli közösen összedobott kajákból és piákból állt, ezért természetesen itt is csináltunk palacsintát, nagyon nagy sikere van:) KintiCsabi hozott Unicum-ot is csak hogy mi is pozitívak legyünk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ismael pedig Venezuela-i rummal lepett meg minket, ahogy az látható nem kis örömömre.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Igen, hülyefej vágásban itt is elég jó helyen állok...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Amúgy akinél volt ez a warm up házibuli, az a Marc akitől idéztem Facebook kommentet budapesti élményeiről. Na most élőben is kifejtette hogy annyira tetszett neki Budapest, hogy minek jöttem én Eindhovenbe olyan jó helyről. Mondta hogy Európa legszebb városában élek, és hogy neki még Párizsnál is jobban bejött...Mesélte hogy tényleg igazam volt a magyar csajokkal kapcsolatban, idézem: "The hungarian girls are so hot, eéjjj!" Annyira lelkes a várossal kapcsolatban, hogy a többi spanyol is erősen fontolgatja budapesti látogatást... Nagyon jó volt hallani ahogy lelkesen mesélte az élményeit...irigyeltem hogy Ő másként látja a várost mint én. A buliban még sikerült történelmi barátokat is találni, egy oroszt, egy osztrákot és egy törököt. Az osztrák gyerek azzal "viccelődött" hogy mi magyarok rebel-ek (lázadók), vagyunk és hogy tulajdonképpen hozzájuk kellene tartoznunk...kicsit értetlenkedtem, de aztán magára hagytam, miután nem akarta abbahagyni. A török lány aranyosabb volt, vele megkerestük közös szókincsünk bizonyítékait, alma, papucs, zseb, sapka szavak formájában.

A bunkernek nevezett helyre nagy lelkesedéssel indultunk, ami sajnos mikor odaértünk elmúlt...a nagy népszerűség miatt hering party (angol nyelvlecke: to feel like tuna in the tin) volt a disco-ban. Azon szerencsések akiknek sikerült eleget inniuk otthon jól is érezték magukat, de legnagyobb igyekezetem ellenére se sikerült eleget innom, így viszonylag korán egy kis tánc és dumálgatás után ,4-kor haza is mentem. Reggel mikor felébredtem KintiCsabi akkor érkezett meg...9-kor. Állítólag reggel 7-kor még reggelit is osztottak a buliban...:)

Vasárnap

Vasárnap este csak egy csendes international dinner volt. Az egyik lengyel srác csinált vacsit, amiből lassan szokás lesz. Volt ravioli szerűség csak krumplival töltve, meg töltött káposzta amit a spanyolok még nem láttak és persze palacsinta. Sikerült itt is bemutatni evő képességem...de hát annyira finom volt az összes fogás...így kb 4 spanyolnyi adagot be is toltam:) A vacsi után dumcsi, ahol sikerült beharangozni az érkezőket, így már több külföldi is vár rátok Timcsí, de főleg a bőröndben lévő pálinkára:)

Mindenkinek minden jót!

Robi

U.i.1.: Megérett a megy!

U.i.2.: Mi újság a Kölni munkásokkal? Ha jól tudom már megérkeztek az asszonyok, ugye? Ha nagyon megviselne a látogatás, amit természetesen kétlek, akkor majd szombaton levezetitek nálam!:)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gegeje.blog.hu/api/trackback/id/tr361035640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csizmpeti 2009.03.30. 18:37:49

örülök, hogy csütörtök estére a kulturizálódis is belefért:)
nem értem, h itt Grazban miért nincsenek ilyen egyetemi "glückliche Stunden"...

:J 2009.03.30. 19:27:43

örülök, hogy tetszett a múzeum, mert van 1 jó hírem: minket is el kell vinned :P
Amúgy már annyira utazás lázban égünk, hogy váltottunk zsét, de mondhattad volna, hogy tudsz melót amcsi rokkereknél 45euró/napért, mert akkor kevesebbért veszünk.
Be is vásároltunk kaját, 25forintos müzliszeletet, ami mellesleg meglepően finom, vodkát, nomeg wifont ami 39ről 55ft lett..hát igen..válság van..:(
mosunk, holnap pakolunk, aztán szerdán repülünk.

ui.: juhéééé még mindig és egyre jobban :D

Robi/KisGyerek 2009.03.31. 09:05:49

A múzeum tényleg nem volt nagy szám, majdnem be is fordultam tőle, a Tibi kedvéért azt kihagyjuk:)
nemnem, 45€/hónap... így már nem is olyan jó, mi?!
Wifont meg Smacky-t tilos hozni, épp most rehabilitálódok, nem akarok visszaesni:)
25FT-os műzli...:D

juhééé

nori 2009.04.02. 22:03:21

Ui2.: annyira megviselte őket, azóta se jutnak szóhoz, látod :-P
Mi hír az eindhoveni kiruccanókról? túlélték az első repülést? :-) Vagy már a Happy Hours-al és sütikkel barátkoznak :-))
süti beállítások módosítása