HTML

Friss topikok

  • Főnök: Miértt??? Akarunk még!!! XD (2011.05.15. 19:22) n24
  • nori: @tanki567: jobb klikk, kép megjelenítése :) (bocs, tényleg, a másikon csak kattintani kell) (2011.04.14. 17:46) Novitatis
  • BazsoCsaba: @Rékák és Ria: Köszi, köszi! Amúgy megjegyzem, az én csapatösszesítő excelével többet foglalkoztam... (2011.04.14. 00:31) Szarvasűzők, a tökéletes hétvége
  • Robi/KisGyerek: Tényleg tökre hasonlít, meg mintha hasonló kép is készült volna Bubiról, ami a Timcsi klipben is v... (2011.04.13. 19:19) két hét után
  • ˙tt: :DDD na szuper. már majdnem írtam is a reklamációt, hogy hát hol vannak a csajok? ;) igyekszünk tö... (2011.04.01. 01:04) UV helyett..

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Debrecen is szép hely

2009.04.09. 20:18 BanAndi

Sziasztok!

Nos végre velem is történt olyan, ami talán egy aprócska bejegyzést megérdemel itt a blogon. Az elmúlt 3 napot Debrecenben töltöttem, ott rendezték meg idén az OTDK Közgazdaságtudományi szekcióját. Azok kedvéért, akik nem szeretnek sokat olvasni, a lényeget az elején közlöm, különdíjat kaptam:)

Vasárnap este utaztunk le évfolyamtársammal, este kaptunk vacsit, és a program szerint welcome drink és szakember találkozó lett volna utána, de mivel welcome drink gyanánt egy 0,33-as kristályvizet kaptunk, jobbnak láttuk, hogyha lelépünk.
Hétfőn kellett prezentálnom, így addig volt bennem egy kis vizsgadrukk-szerű, de délutántól abszolút megkönnyebbülés, az élet szép és egyéb közhelyek életérzés:)

Aztán találkoztam középiskolai osztálytársammal, csináltunk ketten egy kis fakultatív városnézést. Beültünk egy kávézóba, ilyen finom fahéjas, narancsos forró csokit még életemben nem ittam! Este svédasztalos állófogadás volt vacsora gyanánt, már minőségi fehér bort adtak welcome drinknek, így maradtunk:)
A kaja bőséges volt és nagyon finom, a hortobágyi húsos palacsintától kezdve a túrós rétesig volt minden mi szem szájnak ingere:)
Kedden még beültem mások előadására is, délután ismét várost néztünk, sok szép zöld terület van Debrecenben, az egyetem hatalmas zöld területen fekszik, nekem nagyon tetszett, nagy hatást tett rám.
Kedd este a program szerint zenés táncos mulatság volt, kicsit régimódian hangzik, de azért jó volt:) Kezdésképp egy néptáncegyüttes műsorát nézhettük meg. Egyetlen baj volt velük: kaja előtt léptek fel. Itt a kép róluk szobatársamnak kedveskedve:)



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vacsi megint nagyon finom volt, desszert, aztán stand-up comedy, és egy félórás Irigy Hónaaljmirigy koncert következett, majd hajnalig buli:)



 Andi, Niki, Laura

Hárman voltunk lányok az évfolyamból, velük buliztam:)

 

 

 

 

 

 

Szerdán volt egy háromórás eredményhirdetés:S Kaptam egy szép oklevelet, meg egy csomó könyvet, (amiben csak az volt a szívás, hogy haza kellett cipelni) ebéd, aztán haza intercityvel. Sajnos a vonat Abony környékén elütött egy motorost, így álltunk ott vagy másfél órát mire a rendőrök végeztek a helyszíneléssel:S Na de csak a fővárosba értünk végül, ma pedig megünnepeltük Riát (remélem a csajok írnak róla, mert fincsi volt a torta!)

Üdv mindenkinek!

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gegeje.blog.hu/api/trackback/id/tr401056501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nori 2009.04.09. 21:54:01

gratula akkor itt is a különdíjasnak! :-)
Riának meg előrébb jött a szülinapja?

Előre is bocsánatot kérek.. de ezt muszáj volt: (aki még nem hallotta)

Buliznak a függvények. Megy a nagy duma, hogy ki hogy tart a nullához a végtelenben.
Egyszer csak beront valaki:
- Meneküljetek, mert jön a Deriválás!
Mindenki hanyatt-homlok rohan ki a hátsó bejáraton, csak az Exponenciális függvény marad a bárpultnál.
A Deriválás tényleg benyit az ajtón, körbenéz, majd megszólal:
- Hé, te nem félsz tőlem?
- Én? Á, dehogy, én az e^x függvény vagyok.
- Hmmm... - esik gondolkodóba a Deriválás. Majd felcsillan a szeme:
- És ki mondta, hogy x szerint deriválok?

:J 2009.04.09. 22:37:55

-Gratulálok!!
nem tudtuk hová tűntél, de így már világos :)
-szegény motoros
-Nóri...király vagy:)
-Ria...boldog majdnem szülinapot!

Robi/KisGyerek 2009.04.09. 22:39:02

-Először is én is gratulálok! Nem semmi tényleg, bár nekem a kajás leírások jötte be a legjobban, de én már csak ilyen vagyok, amúgy itt a többiek kedvéért, meg persze a magaméért, megtanultam hortobágyi húsos palacsintát csinálni, mondtam is az argentinoknak hogy csak akkor kapnak ha ki tudják mondani magyarul...nem ment nekik:)
-Én is gyorsan megnéztem, de még egy hét Ria szülinapig, mit ünnepeltetek?
-Nórinak: :D:D:D Pörki Te szereted az ilyen matekos poénokat, vagy a mi PörkisMatekos poénjainkat részesíted előnyben?:)

Főnök 2009.04.10. 14:05:49

Hello

Info gyanánt elő szülinap volt mert így Ria tényleg meglepődött:P
A gyümölcsös túrótorta pedig tényleg ütött:D

pörki 2009.04.14. 12:40:13

Hello!

Gratula Andi!Sajnálom, hogy nem tudtunk találkozni, pedig nálad szerettem volna aludni.... :)

A matekos poénokat kedvelem, de nem mindegy ki mondja és milyen célzással! :):):)

Rékák és Ria 2009.04.14. 15:39:14

Tényleg grat Andinak!Tök ügyi volt...:)

Köszi a majdnemszülinapi köszöntést!Tök vicces volt!Készül a beszámoló!!!:D:D:D:D

ui.:tényleg meglepődtem!

Robi/KisGyerek 2009.04.14. 16:53:47

Helyes, írjatok lányok

"Rékák és Ria"... Találó :D:D

pörki 2009.04.14. 21:56:05

És akkor most nektek közös felhasználónevetek van?
süti beállítások módosítása