HTML

Friss topikok

  • Főnök: Miértt??? Akarunk még!!! XD (2011.05.15. 19:22) n24
  • nori: @tanki567: jobb klikk, kép megjelenítése :) (bocs, tényleg, a másikon csak kattintani kell) (2011.04.14. 17:46) Novitatis
  • BazsoCsaba: @Rékák és Ria: Köszi, köszi! Amúgy megjegyzem, az én csapatösszesítő excelével többet foglalkoztam... (2011.04.14. 00:31) Szarvasűzők, a tökéletes hétvége
  • Robi/KisGyerek: Tényleg tökre hasonlít, meg mintha hasonló kép is készült volna Bubiról, ami a Timcsi klipben is v... (2011.04.13. 19:19) két hét után
  • ˙tt: :DDD na szuper. már majdnem írtam is a reklamációt, hogy hát hol vannak a csajok? ;) igyekszünk tö... (2011.04.01. 01:04) UV helyett..

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Tök vicces...:)

2009.04.14. 20:24 Rékák és Ria

Sziasztok!

Képzeljétek el mi történt velünk múlt hét csütörtökön...:

szóval egy átlagos,kicsit fáradt (mert előző nap 3ig lépegetőgépet építettünk TÖKkel) napra ébredtünk csütörtökön. Aztán délelőtt egész végig rajzoltunk mert délután leadás ( nyilván nem az utolsó pillanatra hagytuk :D) aztán egy műszaki rajz meg egy CAD. Az én Rékám cad végén már kezdett nyűgös lenni,h éhes, de  fel sem tűnt semmi,ilyen máskor is szokott lenni.:) Persze, hogy tovább tartott az óra így kb 18:20 volt mikor a koli aljában szomszéd Réka hívott minket,h merre vagyunk? Nekem még ez sem volt furcsa, lehet aggódik értünk..! :) (picit naív..:)) Aztán felérve a csajok már kimentek a konyhába mert én még telefonáltam, majd megyek a konyha felé..csukva az ajtó..mondom lerakom a telefont mert nem tudom kinyitni..

erre belépek...tele a konyha és hangosan: MEGLEPETÉS!!!!!!

Tök vicces volt, "egy cseppet" meglepődtem...hirtelen azt hittem bejöttem valaki előtt:))nyilván nem nekem szól...később leesett,h szülinapom lesz. Ez azért is vicces mert a belépéskor egy fényképező fogadott, de a képen csak az ajtó látszik...:)))

Aztán mikor "beljebbmerészkedtem" megláttam a tortám...tök megható volt!:) Ezúton is köszi a Rékáknak!:) Aztán elmesélték micsoda szervezkedés folyt a hátam mögött, és semmit észre sem vettem belőle. Utólag helyretettük a hét zavaros mozzanatait.:)

 

Szóval sikerült elfújnom a 19 (+1,amit Angitól kaptam) gyertyát,kívántam meg minden,egy halom puszi :)...koccintottunk, Kata jóvoltából Tokajival..;) aztán a csapat egy része ott ragadt a konyhában, beszélgettünk és megittuk amiket kaptam:) MAjd elmentünk boltba aztán koktéloztunk:) az este a Vásárhelyiben ért véget! Kinek később kinek hamarabb..ugye Réka(és most nem az én Rékám)...:)

Egyébként akik tovább bírták tök jót buliztak! Szép este volt...ha belegondolunk 8 órán keresztül ünnepeltünk(beleszámítva a konyhapartyt+szobabulit is) :))  /és a hét sem szűkölködik előreláthatóan bulikban/

Hát ennyi fért "csöpp" kis beszámolómba! Köszi mindenkinek aki ott volt!!:))Jó év lesz ez a 19. ...:) 

Szép hetet mindenkinek!

Pussz:

Ria

ui.:Rem Nóri és Pörki is hasonlóképpen várják a szombatot mint én....a KLUB:))

ui2:A szobabuliról jut eszembe, nem tudjuk mit csináltak Bubiék az ajtóval (lehet nem is akarjuk...:)))de nem lehet becsukni, sőt már magátol ki is nyílik néha!:) Önálló életet él..

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gegeje.blog.hu/api/trackback/id/tr511065289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robi/KisGyerek 2009.04.15. 10:02:01

Hát ez vicces...hogy az ünnepelt szavajárását idézzem:)
Nem tudom hogyha most kívánok boldog szülinapot akkor azzal elkéstem, vagy elhamarkodtam-e?:) Na mind1.
Szóval Boldog Születésnapot Ria!
Most csekkoltam, tényleg nagyon népszerű az április 18.-a a csapatban:)
Robi

u.i.: Valaki elmesélhetné mi lett a lépegetőgéppel, még kinn a Tibi mesélt róla, érdekes lehetett
u.i.:2: Bubi na már megint mit alkottál "enyhén" alkoholos állapotban???:D:D

csizmpeti 2009.04.20. 15:36:00

az ajtóval kapcsolatos dolgokat sem megcáfolni és tagadni nem óhajtom, mert kizárt dolog hogy nemtudom...!:)
1 a lényeg becsukásnál NE használd a kilincset, az ajtóNYITÁSra van!:)
süti beállítások módosítása