HTML

Friss topikok

  • Főnök: Miértt??? Akarunk még!!! XD (2011.05.15. 19:22) n24
  • nori: @tanki567: jobb klikk, kép megjelenítése :) (bocs, tényleg, a másikon csak kattintani kell) (2011.04.14. 17:46) Novitatis
  • BazsoCsaba: @Rékák és Ria: Köszi, köszi! Amúgy megjegyzem, az én csapatösszesítő excelével többet foglalkoztam... (2011.04.14. 00:31) Szarvasűzők, a tökéletes hétvége
  • Robi/KisGyerek: Tényleg tökre hasonlít, meg mintha hasonló kép is készült volna Bubiról, ami a Timcsi klipben is v... (2011.04.13. 19:19) két hét után
  • ˙tt: :DDD na szuper. már majdnem írtam is a reklamációt, hogy hát hol vannak a csajok? ;) igyekszünk tö... (2011.04.01. 01:04) UV helyett..

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hazalátogatás

2009.04.15. 21:14 pörki

Sziasztok!

Gondolom sokan tudjátok, hogy a múlt héten haza látogattam Kishazánkba húsvétra való tekintettel.

Kocsival indultunk neki a röpke 1145 km-nek, három itt dolgozó sráccal. A járgány egy 1,4 l-es Opel Astra F típusú gépjármú volt. Mivel még soha nem tettem meg ekkora utat kerekeken guruló járműben az utazás érdekesnek ígérkezett. Először azt hittem, hogy nem lesz valami kényelmes dolog, de kellemesen csalódtam, volt már rosszabb élményem is utazással kapcsolatban. pl.: Budapest-Zalegerszeg péntek másnap, sokszor volt ilyen :) Az út nagyon simán ment, a német autópályák híres dugóit sikerült kikerülni, így az utazás időtartama 10 és 3/4 óra lett (Köln-Bp) ebben az időben két tankolás és egy autópálya matrica vásárlás is benne van. Szerintem jó időt futottunk.

Pestre szerdán 1:30-kor érkeztünk meg. Így hát ott kellett aludnom, ebben drága Timcsi segített, berendezett nekem egy igen kényelmes földi fekhelyet a kis szobácskájukban. Nagyon jót aludtam az éjjel. Ez úttal is köszíííí Timcsííí!!!!! :)

Másnap reggel reggeli a csajokkal, mintha otthon lennék. :) Aztán sok emberkével való találkozás, beszélgetés, egyetem-, városnézés (hogy minden megvan-e) délután Kármán előtti sörözés, buszozás haza.

Haza meglepetésszerűen érkezetem, csak Anci tudta. Állítólag örültek nekem, legalább is úgy tettek. :) (azért szép tőlük) Igen jó idő volt otthon, régen volt ilyen jó húsvét az tuti. Szerencsére rengeteg dolgot tudtam otthon művelni. Kipipáltam a hegyet, az erdőt, meg az éjszakai életet is, no meg a főtt sonkát körözöttel, újhagymával és főtt tojással, fehér kenyérrel, ez vitt mindent! :)

Hétfőn volt a visszaindulás. Én már reggel korán felmentem Pestre. (valaki várt) Aztán délben indultunk el Köln felé. A visszaút már nem tetszett annyira, volt dugó is meg meleg...

És hát az utazás végeredménye az lett hogy ismét Kölnben vagyok.

Köszi mindenkinek akivel találkoztam, vagy esetleg csak telefonon beszéltem, hogy úgy csináltak, mintha örülnének nekem. :) Én nagyon örültem, hogy láttalak titeket!!!

Hát akkor ennyi!

üdv: Pörki

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gegeje.blog.hu/api/trackback/id/tr501067462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

˙tt 2009.04.15. 22:32:04

szívesen. igazán nincs mit megköszönnöd. tudod hogy nálunk a földön mindig van számodra hely... :)

BanAndi 2009.04.15. 23:13:17

Én is örültem volna neked, hogyha nem meglepetésszerűen érkezel, és itt találsz, de a végén te lepődtél meg:) és nem tudtad kihasználni a TP ágya nyújtotta kényelmeket (TP nélkül természetesen:D

Robi/KisGyerek 2009.04.15. 23:34:27

-Az még szép lett volna TP és Pörki egy ágyban :P

-Van újra Kármán terasz??

-Ennyire oszt a Levi hogy már el se hiszed hogy örülnek Neked otthon?:)

pörki 2009.04.16. 19:38:23

Nagyon rendesek vagytok lánykák! :)

TP-vel érdekes lett volna az éjszaka....

Nincs Kármán terasz, viszont van Kármán bejáratnál ülősplacc, meg Mini jóvoltából akadt sör is. ezért is köszi :)

haha - ez az osztásos megjegyzésre vonatkozik drága Róbert
süti beállítások módosítása