HTML

Friss topikok

  • Főnök: Miértt??? Akarunk még!!! XD (2011.05.15. 19:22) n24
  • nori: @tanki567: jobb klikk, kép megjelenítése :) (bocs, tényleg, a másikon csak kattintani kell) (2011.04.14. 17:46) Novitatis
  • BazsoCsaba: @Rékák és Ria: Köszi, köszi! Amúgy megjegyzem, az én csapatösszesítő excelével többet foglalkoztam... (2011.04.14. 00:31) Szarvasűzők, a tökéletes hétvége
  • Robi/KisGyerek: Tényleg tökre hasonlít, meg mintha hasonló kép is készült volna Bubiról, ami a Timcsi klipben is v... (2011.04.13. 19:19) két hét után
  • ˙tt: :DDD na szuper. már majdnem írtam is a reklamációt, hogy hát hol vannak a csajok? ;) igyekszünk tö... (2011.04.01. 01:04) UV helyett..

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Boldog Születésnapok

2009.04.19. 20:19 Robi/KisGyerek

A hét bővelkedett szülinapokban, számszerűen 6 embernek (3külföldi, 3 hazai) volt nagy napja körülöttem, a névsor: Pörki, Nóri, Ria, Ismael, Joan, Bart.

Ismael 23. születésnapját francia lakótársának, Joan-nak, 21. születésnapjával együtt pénteken tartottuk úgy 50 vendéggel együtt egy kb. akkora házban mint az enyém. Aki volt már itt az tudja hogy az elég népes vendégsereg:) Az ajándékot KintiCsabival intéztük, sokat morfondírozva valami személyes dolgon. A döntés egy Zippo öngyújtóra esett amire szépen rágravíroztattuk hogy ki is a tulajdonosa, a másik oldalára pedig Erasmus bácsi nevét és holland városunk nevét. Talán a nagy ex-dohányosaink megtudják mondani hogy milyen viszony fűzi egy dohányost öngyújtójához:).

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

Egyébként a gravírozás művelete is nagy élményt nyújtott gépész szemmel nézve, apró tű gyorsan, precízen szaladgál a fémen, nagyszerű. Vettünk még üdvözlőlapot egy hülyenagy 23-as kitűzővel és 100-as számú gyertyát, mivel 23-asat nem találtunk, de legalább vicces lesz gondoltuk. A szülinap előtt vagy 70-80 palacsintát sütöttem, hogy egészen torta nagyságú kupac legyen a gyertya alá. A buli 9-re volt meghírdetve, kicsit késve félre odaérve még csak az egyik lengyel srác volt ott, persze hogy nem a spanyolok közül vki:). Vittük az ágyam alatt megtalált literes vodkát, szóval nemes célra használtam az ajándékotokat srácok,köszi ismét, sokat tett az este hangulatáért:D. Úgy 11 körül már azért elkezdett sűrűsödni a vendégség, de addig is francia ünnepelt ötletére ittuk az "orosz kaviár"nak hívott "csodát". Ez abból állt hogy kis lime szeletekre őrölt kávét szort és ezzel kísértük a vodka feleseket...rendkívül "érték" ötlet volt, főleg hogy én előtte 2 energiaitalt is betoltam vodkával, sebaj ha nem ízlett, tequilával öblítettünk...újab remek ötlet. Isma-t bármikor kérdeztem hogy igyunk-e a "Don't worry!" szavajárását átváltoztatta "Why not?"-ra. A palacsintatorta után, az ajándék átadásánál szerencsére sikerült Ismanak "erre nem számítottam" fejet okozni. A hangulatot KintiCsabi ötletéből eredően sikerült megfejelniük még 1 mókacigivel is... Hát az eredmény nem maradt el:

 

 

 

 

 

 

 

Tényleg happy volt a 23 :)

A móka tárgya általában kimerült a "jéé ez egy Fanta" típusú mondatokban, de hát néha ez is vicces tud lenni:) Egy 25 €-ós Gin megérkezése után az én addig se lapos kedvem is kezdett alakulni. Greg a lengyel srác sajnos nem ihatott velünk, mert másnap Berlinbe vezetett, de kitalálta hogy a még régebben feldobott lengyel-magyar ivóversenyt mihamarabb meg kellene tartani kettőnk között... Bár a vodkát szeretem, mondtam hogy azért otthon sokkal "jelesebb" szakemberek is találhatóak ivókapacitás terén mint én (ekkor valahogy eszembejutottatok Levi, Pörki, Pali és Bubi:)), de mondta hogy csak 1-1 liter vodkával gondolta a versenyzést, merthogy Ő se olyan nagy ivó...???...tényleg az semmi...akkor benne vagyok:D Amikor kezdtem tovább alakulni a hangulattal, nemtudom miért de hírtelen spanyolul akartam csajozni, amiben lelkes spanyol srácok segítkeztek, gyorsan ideírom eddigi nagy tudományom bizonyítékait: (spanyol helyesíráshoz nem értve az még néhol fonetikus)

spanyol                                        angol                               magyar

No te preocupes!                 Don't worry!                    No para!

Hijo de puta!                       Son of a bitch!              Nem kedvellek!

Hola váppá!                          Hi beauty!                  Szia szépségem!

Hola, cómo estás?               Hi, How you doin?          Na mi a helyzet?(Joey-s)

Bonito coño!                        Beautiful pussy!            Szép a szemed!

 

Nyelvtudásomat olykor nagy nevetés kísérte a tanítóim részéről, és furcsa arcok vágása a lányok részéről...hát igen biztos a kiejtésemen derültek annyira:) Az est további részének nagy része homályba merül, de állítólag még hajnalig beszélgettünk Ismaellel a világ nagy dolgairól: evés, ivás, nők ... és még azt állítják hogy ösztönlények vagyunk?? pff:D Az utolsó vendég után én is elhagytam a bulit a modern technika segítségével (teleport).

Reggel 10 rekesz sör látványa fogadott az ablakom előtt, hát tényleg azt hittem hogy annyira erős volt KintiCsabiék varázs szivarja, hogy én talán a szagától haló-zom ezt a látványt...nem, Bart a "bőbeszédű" (Tibiék értik) holland lakótársunk aznap tartja a szülinapját. Mondta hogy nyugodtan csatlakozzunk a bulihoz este. Hát a társaság elég "bizalomgerjesztő" volt, hogy 2 méteres kopasz fuxos holland übermensch-ek "mosolyogtak" ránk, úgy hogy azt éreztük minket esznek meg a csipszek után...azért gondoltuk az argentínokkal hogy a 1-1 sört megiszunk előlök akkor azt nem tekintik agressziónak. Nemtudom hogy, de egy hollad modell lány is került a társaságba, aminek hatására az argentínek gyorsan spanyolra váltottak, de így is értettem minden szavukat...a férfiak gondolkodása nemzetközi:D Pár rekesz sör után a társaság befogadott minket (igasz, inkább a barátjuk akartunk lenni mint ellenségük...), és kezdték mesélni hogy náluk nagyon drága a rövidital, ezért inkább Mari-t pippantanak és ha úgy alakul jöhet a bogyó...kérdeztem és hogy ezt mikor kezdik? Az egyik kedves srác, barátai nagy nevetése közepette el kezdte mesélni 12! évesen történő beállásának részleteit...Nah hát én inkább maradok a töménynél asszem. Amúgy a buli végére mindegyik nagydarab aranyosra itta magát, volt aki úgy beszélt hogy se mi se a többiek nem tudták hogy most ez angol-e vagy holland akar lenni amit mond, valamint Bart lakótársunk bemutatott egy Pörkit megszégyenítő alvós produkciót az egyik széken, miközben barátnője lelkesen magyarázta hogy mennyire megjavult, már nem drogozik annyira mint pár éve...hát ez a parti is tanulságos volt:)

Na ez is Robi hosszúságúra sikerült, de nyugi most vizsgaidőszak van újra szóval egy darabig nem terhellek benneteket újra:)

Mindenkinek minden jót, kitartást a diplomaírásokhoz és persze mindenki csajozzon a szótáram segítségével, biztos sikert arattok!:)

Csáó

Robi

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gegeje.blog.hu/api/trackback/id/tr611074838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Főnök 2009.04.19. 21:10:35

Azért a szótár utolsó sora kicsit meglepett:P

Robi/KisGyerek 2009.04.20. 00:02:10

Mi a baj vele? Azt kedvelték a legjobban:D

Főnök 2009.04.20. 11:39:08

Nincs vele gond csak a pussy=szem szúrt kicsit szemet:D De ha működik akkor jól megjegyzem:P
süti beállítások módosítása