HTML

Friss topikok

  • Főnök: Miértt??? Akarunk még!!! XD (2011.05.15. 19:22) n24
  • nori: @tanki567: jobb klikk, kép megjelenítése :) (bocs, tényleg, a másikon csak kattintani kell) (2011.04.14. 17:46) Novitatis
  • BazsoCsaba: @Rékák és Ria: Köszi, köszi! Amúgy megjegyzem, az én csapatösszesítő excelével többet foglalkoztam... (2011.04.14. 00:31) Szarvasűzők, a tökéletes hétvége
  • Robi/KisGyerek: Tényleg tökre hasonlít, meg mintha hasonló kép is készült volna Bubiról, ami a Timcsi klipben is v... (2011.04.13. 19:19) két hét után
  • ˙tt: :DDD na szuper. már majdnem írtam is a reklamációt, hogy hát hol vannak a csajok? ;) igyekszünk tö... (2011.04.01. 01:04) UV helyett..

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Tavaszi szünet

2009.04.20. 16:02 csizmpeti

Sziasztok!

Először is szeretném megjegyezni, hogy nem az én hibám, hogy a Graz-i MŰegyetem 3 hetes tavasziszünettel csökkenti az iskolapad örömeit!!..:) másrészt most bépotolom a vizuális élménygazdagságot!

Az elmaradásom a híresember partiról, mikoris jägermeisternek öltöztettem be magam, illetve láthattok még pár erasmusos diákot is:

 

Ezutáni időszakomban vizsgára tanultam, amely kevésbé volt izgalmas, erről elég ennyi.

Majd április 5-én jött öcsim, és még 1 magyar sráccal kilátogattunk a szomszédos sLOVEéniába, ahogy ők reklámozzák magukat. Panaszkodtam régebben a magyar utakról, de már nem fogok (ez még Ausztria) :) :

(mivel a fent említett országban csak féléves/éves autópálya matricát lehet kapni, így a "kisutakon" mentünk, de nagyon megérte!) Nagyon szép hegyeket kellett leküzdeni, persze bőven a 4000-5000 es hóhatár felett :) És már kint is voltunk Ljubljana-ban:

ahol a fantáziadus Ljubljanica névre keresztelt folyam szelte ketté a város, mint látható!:) Ezen városban egy kedves Erasmusos szlovén diáktársam volt az idegenvezető, így a kint töltött 5 óra alatt béjártuk a fő néznivalókat. Ezután még Bled nevű helységet-tavat "kellett" megnézni, hát gyönyörű, mindenkinek ajánlom, aki arra jár!! :

Középen egy szigetke, rajta egy templom, oda sajna időhiány miatt nem tudtunk bemenni! A hazafelé útról is egy kép, ez még a szlovén gyorsforgalmi:) :

 

És mivel annyian kértétek, így mutatok Grazról is egy fotóremeket:

Jobbra lent látható az úszó Murinsel (fele:) ) a művészetek háza, azzal a sok nyulvánnyal jobb oldalt szintén, stb.. A Schlossbergről lett fényképezve, ez a helyi Gellért, csak kevesebb a csövibácsi!

Ezután hazajöttünk, és Húsvét volt, és végre 1 kép rólam is :D :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Majd az itthon töltött hetem tanulással telt, mert csütörtökön vizsgáztam Stépán Prof. Úrnál, de akkor már úgy gondoltam, hogy ha már csütörtök és van nálam 1 üveg beherovka, meg 1-2 pezsgő, miért ne maradjak fent még 2 napig! Így csak sikerült elnézni a Vásárhelyibe!:D Andi, Timcsi, Elsősleányok és TP köszi a vendéglátást!!!:)

Mivel meg másnap meccsem volt, így péntek este se mentem haza, hanem a győztes (jippi:) ) röpi után csak átmentünk a Bercsényibe, mivel építésznapok voltak, szóval egész kellemesen telt a BPi kiruccanás!:)

Főként Csabinak jelezném, hogy nőiszoba lett a 426-ból, meg kb az egész 425-430ból, kicsit fájt hogy a polcaink körömlakkal és egyéb nemtudombeazonosítani-vel voltak tele... :D

Most újraittkint Grazban, mindenkinek a legjobbakat!

by bubi

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gegeje.blog.hu/api/trackback/id/tr301076241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rékák és Ria 2009.04.20. 20:12:55

A vodkás vagy boros üveget nem sikerült beazonosítani???
Najó körömlakk is van....:D

426

˙tt 2009.04.20. 20:35:59

no igen. vagy a gumikacsák? :) amúgy mindig ez a körömlakk a mániád? :)
azt pedig nem is tudom meghatározni melyik kép tetszik jobban... :)

csizmpeti 2009.04.20. 22:23:17

426: de igen, emlékszem, h volt ott pia is, de hát kérem szépen alássan, az alap!!!:)
tt: a körömlakkot felismerem:D
Pörki: igen, sőt a Doncsával is találkoztam, de csak futólag! és én is azon a királyi helyen aludtam, amin te:)

Robi/KisGyerek 2009.04.21. 10:02:02

-Uhh, a képen az meg az én szobám... volt valaha, alig ismerem fel:)

-"sLOVEéniába" ez jó, körülbelül olyan mint amikor itt azt mondják hogy "EgészségeDRUNK" az egészségedre helyett, hogy így könnyebb megjegyezni:)

-Ti hány híresembert ismertek fel? én csak Freddie Mercury-t ,meg azt nem tudtam hogy volt-e Mr. Jägermeister:)

Tommy11 2009.04.21. 19:40:00

Asszem ez egy történelmi pillanat:) mivel most először írok a blogra ( nem kapkodtam el:) )

Jaja Pörky jól látsz én is ott voltam valahol asszem, csak ti hiányoztatok, de sajnos ez még így lesz egy darabig:(

pörki 2009.04.21. 20:54:18

Juhuuuu!!!!Éljen Vizsi! Tényleg él! Király!
Nem kell aggódni, júniustól ismét a koliban rontom a levegőt, az már nincs olyan messze!
süti beállítások módosítása