HTML

Friss topikok

  • Főnök: Miértt??? Akarunk még!!! XD (2011.05.15. 19:22) n24
  • nori: @tanki567: jobb klikk, kép megjelenítése :) (bocs, tényleg, a másikon csak kattintani kell) (2011.04.14. 17:46) Novitatis
  • BazsoCsaba: @Rékák és Ria: Köszi, köszi! Amúgy megjegyzem, az én csapatösszesítő excelével többet foglalkoztam... (2011.04.14. 00:31) Szarvasűzők, a tökéletes hétvége
  • Robi/KisGyerek: Tényleg tökre hasonlít, meg mintha hasonló kép is készült volna Bubiról, ami a Timcsi klipben is v... (2011.04.13. 19:19) két hét után
  • ˙tt: :DDD na szuper. már majdnem írtam is a reklamációt, hogy hát hol vannak a csajok? ;) igyekszünk tö... (2011.04.01. 01:04) UV helyett..

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

6-ost kaptam! :)

2009.04.24. 11:54 Robi/KisGyerek

Kb. 1 hónappal ezelőtt volt az első vizsgám amiről írtam is itt a blogban, hogy felét 3 órán keresztül írtam élőben, a másik felére meg másfél hetet kaptam hogy megcsináljam. 2 nappal a határidő előtt el is küldtem e-mailben a megoldást. Mondták hogy a tanár nem kapkodja el a kijavítást, de már lassan egy hónap eltelt azóta és semmi válasz. Amikor Tibiék itt voltak akkor kaptam 2 levelet is, de pont akkor nem csekkoltam a leveleimet...mással voltunk elfoglalva:) Az egyikben az volt hogy nem küldtem el a beadandóm, a másikban 4 nap múltán pedig a jegy: 4-es...Jól hangzik, csak az a baj hogy itt 10-es skála van és 5.5-től van az átment kategória. Bementem hogy én tuti elküldtem a feladatom, és jé tényleg, kikerestük a mail-jei közül és mondta hogy bocsesz akkor 2 nap és megnézi. Kösz. Eltelt egy hét amikor ráírtam, hogy akkor mi van. Hát itt se állnak toppon a tanárok az eredmény kihírdetésével... Újabb 3 nap és ír hogy "It is sufficient." MEGVAN!!! 6-os :) Ami magyarra lefordítva kettes, szóval annyira nem nagy érdem, de átmentem az első külföldi tárgyamon ez a lényeg, jee!! Nyugi Nóri a Te házidra a 6-ost a magyar skálán értettem;) Jah és itt van egy olyan szokás hogy egy csekk szerű dolgot is adnak hogy legyen idézem: "bizonyítékom, a jegyről"...:)

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az ünnepi hangulatomat a tegnap délutáni vizsga kicsit visszafogta, de ott is történtek érdekes dolgok. A vizsga ismét 3 órás volt, úgy nézem itt az a standard hosszúság írásbelire. A vizsga elején amikor a személyazonosságot ellenőrzik, a felügyelő bácsi megkérdezte hogy: "Dzsamer vá?" gyorsan válaszoltam is hogy: "What?!" Erre ő hogy "Are you hungarian?" Mondtam hogy "Je, je!", de inkább a vizsgára koncentráltam. Mikor elfogytak a könnyebben válaszolható kérdések és kondolkoztam a nehezebbeken, látom hogy az igazolványomon nincs semmi hogy Hungary, vagy ilyesmi. Az egyiken csak a magyar nevem van, meg hogy Budapesti Műsz. Egy., ennyi. A vizsga után kérdeztem hogy honnan tudta hogy magyar vagyok ha nincs is rajta az ID-mon? Mondta hogy a név magyaros, a sorrend csak ott van fordítva. A kérdés az elején pedig "Magyar vagy?" akart lenni:) Aztán mondta hogy van egy ismerőse "Mádzsárorsag"-ról aki valamilyen Dezső, és hogy neki is keresztneve a második helyen van. Még a magyar szókincsét használva elmondta hogy "He lives in Zsáláegzserseg." Mondtam hogy nagyon jó a magyarja, aztán kedves mosollyal elbúcsúztunk. De nagyon jól esett ez a kis meglepetés, és már kezdem tényleg érteni, miért van hogy a magyar a legkisebb világnyelv:) Ismael barátom is már zsebből vágja a "Dzsá ná mi ja fász ván?!" ékes nyelvtannal és kúltúrával megáldott mondatot a többi célirányos kifejezés mellett:) Mindezek örömére csütörtök délutához híven söröztünk az egyik (most) kültéri egyetemi pubban:P

Na minden jót!

Robi

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gegeje.blog.hu/api/trackback/id/tr311083656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nori 2009.04.25. 23:18:26

Köszi, értékelem a 6ost :) Akkor ehhez most gratuláljunk? Hajrá!

Csak hogy feldobjam a hangulatot, napi fárasztó szóvicc:

"Tegnap beállított hozzám egy Tyrannosaurus Rex és Hamlet. Volt nagy dínom, dánom."

jóéjt :)

Robi/KisGyerek 2009.04.26. 10:43:17

Én pl nagyon örülök neki, mert csak az számít hogy meg legyenek a tárgyaim, a jegy tök mind1.

uhhh hát ezt este kellett volna elolvasnom, nagyon fárasztó tényleg...:D

csizmpeti 2009.04.26. 21:04:37

Grat az első vizsgához!:)
nekem is volt hasonló "meglepetés"ben részem, egy szlovák srác szép magyar kiejtéssel kapásból nyomta a következő mondatot a minap:
"mennyé b*szni kukuricába!":D

Robi/KisGyerek 2009.04.26. 23:24:17

Tényleg és Te hogy állsz a kinti vizsgáiddal?

csizmpeti 2009.04.27. 17:47:03

majd kb 3-4 hét múlva kezdődnek, de akkor legalább jó sűrűn!:)
süti beállítások módosítása