HTML

Friss topikok

  • Főnök: Miértt??? Akarunk még!!! XD (2011.05.15. 19:22) n24
  • nori: @tanki567: jobb klikk, kép megjelenítése :) (bocs, tényleg, a másikon csak kattintani kell) (2011.04.14. 17:46) Novitatis
  • BazsoCsaba: @Rékák és Ria: Köszi, köszi! Amúgy megjegyzem, az én csapatösszesítő excelével többet foglalkoztam... (2011.04.14. 00:31) Szarvasűzők, a tökéletes hétvége
  • Robi/KisGyerek: Tényleg tökre hasonlít, meg mintha hasonló kép is készült volna Bubiról, ami a Timcsi klipben is v... (2011.04.13. 19:19) két hét után
  • ˙tt: :DDD na szuper. már majdnem írtam is a reklamációt, hogy hát hol vannak a csajok? ;) igyekszünk tö... (2011.04.01. 01:04) UV helyett..

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó harmad és egy kis sport

2009.05.17. 22:21 Robi/KisGyerek

Tanulás

Megkezdődött az utolsó "F" blokk, hát sajnos nem teljesen zökkenőmentesen. 4 tárgyat 12 kreditet vettem fel erre az időszakra, aminek teljesítésére nagy szükségem is lenne, de sajnos csak 1 előadás indult el, 1-et sikerülhet 25 oldalas tudományos cikkel kiváltanom, 1-re egyedül jelentkeztem, így a tanár "I don't want to waste my time." (Nem akarom pazarolni az időm), kijelentéssel elküldött volna, de addig erősködtem hogy adott egy publikációt, ha megértem akkor talán foglalkozik velem, nem értettem meg... A 4. tárgyról meg kiderült hogy a net-en írtakkal ellentétben augusztusban lesz... Tehát most van egy tárgyam meg 2x25 oldalas assignmentem (az egyik "E" blokkos tárgyat is csak így tudom teljesíteni), és a minimum teljesítendő 21 helyett össz 18 kreditnyi lehetőségem... Szóval itt is tudnak "nagyot" alkotni az adminisztráció körül... De hát ez van, tanulok 1000rel hogy az összes lehetséges kreditet összeszedjem. Tudom elég szemét dolog lenne így is az én helyzetemben panaszkodni, tehát nem is teszem:) Viszont így jobban érthető mért volt annyira fontos otthonról "kicsempészni" többek közt egy Gillemot könyv fejezeteit is, szóval ez úton is köszönöm azoknak akik segítettek;) A doksikat remélem befejezem mire a második kúltúrális látogatásra jelentkező csoport is megérkezik. Már várlak benneteket Bubi, Szabi...na jó és Téged is Mini:)

Judo

Szerencsére a tanulás mellett kis kikapcsolodásként edzésekre járok ahol magkapom a heti szado, de inkább mazo adagom (ahogy azt egy korábbi bejegyzésben is lehetett látni), mivel jelentősen én vagyok a legkönnyebb így a Judo edzés gyakran repülő tamfolyamra hajaz inkább:) És mivel látták hogy mennyire tehetségesen veretem el magam, beválogattak a csapatba is amely június 5-én küzd meg a többi holland egyetemmel. Az egyetlen probléma azonban hogy a január körüli súlycsoportomba regisztráltam, csakhogy azóta éreztem egy kicsit talán felszedtem a jó levegő és jó sörök hatására, de gondoltam nem lehet az olyan sok...most mérlegeltem, 7kg plussz az a kicsi!!!:) Szóval készüljetek, lehet nem ismeritek majd fel a dagadt Robit a nyáron :D A júniusi verseny előjátékaként Pénteken szerveztek nekünk egy kis házibajnokságot ahol súlycsoportok nélküli verseny zajlott. Több Erasmus-os barát is kíváncsian várta mire kezdek a 90kg-os edzőmmel, hát nem csalódtak, volt műsor bőven...elismerő sziszegéssel és jajgatással jelezték, hogy mennyire együtt éreznek velem:D Amúgy viszonylag jól sikerült a verseny, legalább a kettő súlyban legközelebb álló csapattársat megvertem, de a másik 3 nagydarab shrek azért megbosszulta őket:) Amúgy nagyon jó hangulatú, igen sportemberesen sok sör összdíjazású volt a verseny, így mi a hátrébb végző tagok is 3-4 sörrel nyertük vissza az elveszett kalóriákat.

Nah hát ennyi mostanában rólam, legközelebb a látogatók után jelentkezek szerintem.

Mindenkinek minden jót!

Robi

 

U.i.: Ha leadtátok már a szakdolgozatokat, akkor egy kicsit beszámolhatna mindenki, hogy s mint, meg hogy egyáltalán jó pár témát nem is tudom hogy miről szól.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gegeje.blog.hu/api/trackback/id/tr471127636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robi/KisGyerek 2009.05.19. 11:27:52

Főnök: Robi van biztosításom úgyhogy lehet készülni:D

Örülök ha van de inkább ne legyen rá szükség:) Amúgy körülbelülre már ki van találva a program, ja és sajnos csak 2 plusz bicigli van így a legkisebb jogán Tiéd a csomagtartó...Pörki el tudja mesélni hogy milyen jó is az:)
süti beállítások módosítása