HTML

Friss topikok

  • Főnök: Miértt??? Akarunk még!!! XD (2011.05.15. 19:22) n24
  • nori: @tanki567: jobb klikk, kép megjelenítése :) (bocs, tényleg, a másikon csak kattintani kell) (2011.04.14. 17:46) Novitatis
  • BazsoCsaba: @Rékák és Ria: Köszi, köszi! Amúgy megjegyzem, az én csapatösszesítő excelével többet foglalkoztam... (2011.04.14. 00:31) Szarvasűzők, a tökéletes hétvége
  • Robi/KisGyerek: Tényleg tökre hasonlít, meg mintha hasonló kép is készült volna Bubiról, ami a Timcsi klipben is v... (2011.04.13. 19:19) két hét után
  • ˙tt: :DDD na szuper. már majdnem írtam is a reklamációt, hogy hát hol vannak a csajok? ;) igyekszünk tö... (2011.04.01. 01:04) UV helyett..

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Absolute Budapest

2009.06.07. 00:36 Robi/KisGyerek

A tehetősebb ERASMUS-ok folyamatosan járják európa országait, és mindig mondják is hogy ilyen jó volt meg olyan jó volt mindenhol. De van egy jelenség ami...hát nem tudom hogy van...De aki Budapesten járt az nem dícséri városunk, hanem egyenesen annak rajongójává válik! :) Ezt bizonyítva itt egy kép a Bubi szavival élve aranyos portugál lány rajongónkról.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A póló kitalálójának ezúton küldök egy nagy vállonveregetést:)

 

Mostani heteim aktív tanulással telnek, mint ahogy gondolom otthon is hasonló a program sokaknak. Nagy partik már errefele sincsenek így csak több kisebb érdekes Szösszenetet osztanék meg veletek.

Szösz-1:

Megkaptam első legális munkámat külföldön: "Profi" takarítónő lettem jelentem:)  Egy zöld élményparkban az apartmanokat takarítottam eddig kemény 2 alkalommal. Ilyen zöld gondolkodásmódra nevelő természetben pihenős, újra felhasználást hírdető hely ez kicsiknek és nagyoknak. Tényleg tök jó, meg természetközeli, konkrétan az ebédemet egy kacsacsaláddal osztottam meg egy kis patak partján, ami az apartman kertje is volt egyben. Mondjuk azért kicsit viccesen mutatott a szoba közepén a 80 centis plazmaTV...:) De hát biztos a holland gyerekek úgy vannak vele hogy az is készülhet komposztálással... A fizetésről annyit hogy diákmelós, legalacsonyabb képesítést se igénylő munka, amihez még holland, de angol se szükséges, tehát nyílván a legkevésbé megfizetett. Így kapok 8.5€-t óránkért, gyors fejszámolással ez kb. 2400 HUF/óra!... Asszem otthon a szórólaposok 400HUF/órát kapnak, de még a mérnökök közül is sokan ennél kevesebbet...szomorú:(

A park honlapja:

http://www.landal.co.uk/gb-en/holiday-park/the-netherlands/brabant/het-vennenbos

Van egy-két kép a szobákról, na úgy néznek ki a "piszkos" takarításra váró szobák...

 

Szösz-2:

Egyik nap munka után beszélgetésbe elegyedtem az egyik melóstársammal egy aranyos "tesó" csajjal. Azt hittem hogy már nem találkozhatok érdekesebb helyről idetévedt emberrel az afgáni és a thai srác után... Hát tévedtem a csaj Curaçao szigetéről jött:) Segítség képp egy Balaton nagyságú szigetről van szó a Karib-tengeren. Amúgy a holland koronához tartozik, így tudja itt tolni az egyetemet. Kis érdekesség hogy náluk a régi holland pénzzel a guldennel fizetnek, mondjuk kicsit vicces is lenne ha a Karib tengeren €-t használnának.

Szösz-3:

A Bajnokok ligája döntőt katalánok között ünnepelni...hát az dúrva. Pár másodperc alatt őrjöngő ugráló őrültté tudnak változni:) Itt egy nyugodtabb pillanat, amikor az utcán rögtönzött vodkázást tartottunk:

 

Szösz-4:

Korábban említettem hogy lesz Judo verseny és hogy van 5-6 kg "feleslegem". Na hát a múlt héten elkezdtem fogyasztani. Nagyon hatásosnak bizonyult az eszkimó ruhába öltözötten végzett squasholás. Gyorsan le is szaladt 3kg... Hazaérve azonban láttam, hogy fehér poros a halántékom, na mondom az meg mi, bátran le is teszteltem...só. Izzadás, párolgás, száradás... a tengeri só is valahogy így készül, de azért kajához inkább a boltit használom:) A hétvégi evős-ivós bulin azonban már sírni szerettem volna, annyira fájt hogy nem ehettem Robis mennyiséget. Aztán amikor megtudtam hogy a csapat széthullott és sajna nincs verseny akkor teljes evési képességem bevetésével egy délután 3 egész kilót ettem vissza:P És igen Pörki külön Neked még nyammogtam is mellé :)

 

Szösz-5:

Tegnap estére KintiCsabi szervezett egy búcsú házibulit, amit ősmagyar étel elkészítésével promótált. Hát a krumplipucolásig jutott, onnantól inkább átvettem én. Szerényen állíthatom hogy nagyon jól sikerült, mindenki dícsérte, argentín Maximiliam 4-szer szedett, utána meg aktívan tumkolt, szóval annyira nem lehetett rossz tényleg. Ami viszont meglepett hogy a spanyolok azt mondták hogy nekik is van ugyanilyen kajájuk, pedig én tényleg azt hittem hogy már a honfoglalást is paprikáskrumlival ünnepeltük:) A hangulat meglepően jó volt, még Bubi-ék által hozott nem túl erős és kevés házi mézes pálesz is jó aperitífnek bizonyult. Pár liter bor és pár rekesz sör után már szinte a koliban éreztem magam, a "viccelődések" az otthon szokásos ki ér Robi hajához, ki mer bele enni a kajájába és ki mer célzást tenni a hugára sablonokat használták...Na ha itt is ez a vicces akkor már kezdem belátni hogy a hiba az én készülékemben lehet:) A szokásos argentín ivós játékok is előkerültek, a hangerőnk is növekedett, de mi szerencsésen megúsztuk feljelentés nélkül. Hajnali 4kor még az utolsó vendégeknek valaki egy logikai feladatot is feldobott...hát az tényleg egy élmény amikor félüveg whiskey után az egyik srác gondolkodni kezdett...olyan elmélyült arcot se láttam még:)

 

Mi-a-szösz?!:

Az egy leosztásos szösszenet akar lenni az utolsó túristacsoportnak és mindenki másnak is. Egy rövidke beszámolót nem hiszem hogy 2 hétig tart megírni. 1-1 ejnye-bejnye, irgum-burgum és zacsi-pacsit osszatok ki magatok között! :) Ez már lassan -1 jegy lesz...

A másik hogy ne hagyjuk kihalni a blogot srácok... Én szívesen venném a beszámolókat a záróvizsgákról is majd, amihez nagy kalappal kívánok ezúton is mindenkinek!

 

Mindenkinek minden jót!

Robi

 

u.i.:Még egy kvízkérdés: Hallottam hogy többen is mennek/mennének EFOTT-ra. Kik is vannak benne?

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gegeje.blog.hu/api/trackback/id/tr661168456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BazsoCsaba 2009.06.07. 08:28:48

Faja a munkahely :-D Ahogy nézem, biciklizni is öröm oda alkalmanként...

Tök jó, hogy nálatok azért még pezseg az élet, nálunk sem a BL döntő nem volt népünnepély (vajon mért??), meg már kezd meghalni a buli, mindenkin azt látom, hogy csak tanul, meg siet...

Robi/KisGyerek 2009.06.07. 11:01:42

Jah azt kihagytam hogy kisbusszal visznek ki oda minket, ami kb. 40 perc, de az utat is fizetik...jó érzés amikor autóban ülve, beszélgetve, zenét hallgatva is keresek 2000 HUF-ot:)

Jah nálunk is sokkal kevesebb a buli, mindenki tanul ezerrel. Ez az összeállítás is 3 hét summája, de azért nem panaszkodom:)

Bodycsoki 2009.06.07. 18:37:04

Ezt a számot küldöm Neked:

http://video.xfree.hu/?n=kelenfoldi|272c45a53514d8236d87b46ffa6302e8

nori 2009.06.07. 23:27:19

ui. kvízkérdés válasz: Pörki, Timi, én eddig.. Judit, Tibi, valaki?
A héten mennénk jegyet venni, akit érdekel az otp-s kedvezmény..

Amúgy a Goldmann téri VPK vs. ArsPersso vs. Palibácsi buli júni 12.én lesz, nemtom, ki kérdezte

Robi/KisGyerek 2009.06.08. 10:49:10

Tulajdonképpen hugom kérdezte, mert a mázlista nyert egy hetijegyet:) Én meg viszont lehet nem engedhetem meg magamnak...
Hmm azt hittem több mindenki lesz ott.

Paleep 2009.06.09. 00:59:13

Helló!

Azt még értem, hogy a fiúk mit szeretnek Budapestben, de azt igazán nem, hogy a lányoknak mi tetszhet, ami máshol ne lenne. Mondjuk a mai világban minden elképzelhető, főleg ha Hollandiából jönnek...:)

Egyébként csak boldog névnapot akartam kívánni a Robinak. Egy picit megkésve ugyan, de ennyi nevet, amennyi Neked van nehéz szem előtt tartani!:)

Robi/KisGyerek 2009.06.09. 14:57:20

Hát én se értem, mit szeretnek rajta, de vicces és azért jól is esik.

Egyébként köszi!:)
süti beállítások módosítása