HTML

Friss topikok

  • Főnök: Miértt??? Akarunk még!!! XD (2011.05.15. 19:22) n24
  • nori: @tanki567: jobb klikk, kép megjelenítése :) (bocs, tényleg, a másikon csak kattintani kell) (2011.04.14. 17:46) Novitatis
  • BazsoCsaba: @Rékák és Ria: Köszi, köszi! Amúgy megjegyzem, az én csapatösszesítő excelével többet foglalkoztam... (2011.04.14. 00:31) Szarvasűzők, a tökéletes hétvége
  • Robi/KisGyerek: Tényleg tökre hasonlít, meg mintha hasonló kép is készült volna Bubiról, ami a Timcsi klipben is v... (2011.04.13. 19:19) két hét után
  • ˙tt: :DDD na szuper. már majdnem írtam is a reklamációt, hogy hát hol vannak a csajok? ;) igyekszünk tö... (2011.04.01. 01:04) UV helyett..

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Van az úgy...

2009.07.11. 22:34 Főnök

Mostanában mintha megint kezdene beindulni a blog, aminek felettéb örülök.

Ma olyan dolog történt velem aminek kb. a tarda.blog.hu -n lenne a helye /aki nem tudja miről beszélek nézze csak meg:D/.

Ma délután apával szalmát hordtunk. Két traktor, ő vitte őket, én raktam.

Miután elindult az első fuvarral, úgy 5 perc múlva kijött egy félmeztelen csávó a közeli kis erdőből.
Úgy alulról súrolta az 50-et, a búzát meg felülről a hasával:)

Azt mondja, az erdő túlsó felén elakadt a homokban a lányával. Kihúznám-e őket? Van kötele is csak felült a kocsi alja. Mondom persze, belefér az időbe, még apa visszaér. Elindultunk, ő átsétált az erdei ösvényen, én meg körbementem a traktorral.

Mikor kiértem az erdő takarásából, sehol sem volt senki az úton. Megyek tovább és előbukkan az erdő aljában egy lány, fiatal volt és formás /max 19/:D

Később előtűnt egy Opel Astra is messze az úttól az erdő aljában, a homokban. Jól beásta magát tengelyig a homokba, látszott, hogy próbálták kikaparni. Akkor pedig /először fel sem tűnt/ de aztán megláttam a nagy T betűt az autó tetején:P:P

Na, ekkor megvilágosodtam az eseményekkel kapcsolatban:D:D

A kötele talán ruhaszárítónak sem lett volna jó, még szerencse hogy nálam volt rendes. Megkérdeztem honnan jött, mert nem láttam még a környéken. Kinyögte, hogy Sülysápon tanít. / az kb. 30 km-re van tőlünk:D / A szegény lány alaposan meg volt szeppenve csak pillogott. Mást nem is kérdeztem. Kihúztam őket az útra.

Megkérdezte mivel tartozik, mondom egy köszönöm elég lesz / mégis mit mondhattam volna:D/ utána sietve távoztak.

 

Mikor visszaértem, elmeséltem a dolgot… apának majdnem az orrán jött ki az ásványvíz.

 

Tanulság: a vizsgán mindig jól jön egy kis előny és a vártakkal ellentétben egy pásztoróránál néha igen is jól jöhet egy ásó:D

 

U.I.: Fénykép nincs, mert azért mégis csak bunkóság lett volna alőkapni a telefont:P

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gegeje.blog.hu/api/trackback/id/tr461241034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása