HTML

Friss topikok

  • Főnök: Miértt??? Akarunk még!!! XD (2011.05.15. 19:22) n24
  • nori: @tanki567: jobb klikk, kép megjelenítése :) (bocs, tényleg, a másikon csak kattintani kell) (2011.04.14. 17:46) Novitatis
  • BazsoCsaba: @Rékák és Ria: Köszi, köszi! Amúgy megjegyzem, az én csapatösszesítő excelével többet foglalkoztam... (2011.04.14. 00:31) Szarvasűzők, a tökéletes hétvége
  • Robi/KisGyerek: Tényleg tökre hasonlít, meg mintha hasonló kép is készült volna Bubiról, ami a Timcsi klipben is v... (2011.04.13. 19:19) két hét után
  • ˙tt: :DDD na szuper. már majdnem írtam is a reklamációt, hogy hát hol vannak a csajok? ;) igyekszünk tö... (2011.04.01. 01:04) UV helyett..

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.10.07. 15:30 Főnök

Üdvözlet Németországból!

Az előző hét kicsit eseménytelen volt az elsőhöz viszonyítva de azért a végére beindult:D

Szóval hét közben megy a nyelv tanfolyam meg ilyen. Épp ma jelentkeztem egy tesztre olyan mint amit megírtunk azért hogy ki melyik csoportba kerüljön, viszont most ezért még fog járni plusz 2 kredit és nincs semmilyen határ, vagyis a nyelvtanfolyam most már 6 kreditet fog érni, 21-ből nem is rossz már így az elején:D

Múlthét pénteken átcuccoltam a koliba is. Fényképet nem mutatok, mert még nincs rend, majd később. Az egésznek régikármánfílingje van:D A lépcsőfordulóban festés a falon meg hasonlók. Külön szobám van hatalmas beépített szekrénnyel szerintem minden lány ilyenről álmodik:D A konyhaközös 15re, van minden benne. Edény, evőeszköz két tűzhely és persze a hűtők. Nekem egy fél jutott úgyhogy elférek.

Aznap estére meg volt beszélve hogy uszoda buliba megyünk, az otthoni tapasztalatok után nem számítottam sokra, de...   Nem egészen olyan volt, mint otthon. Itt egy új 3 szintes uszodában volt az egész. Igazából nem is uszoda, mert a földszinten egy hatalmas élménymedence van a középpontban, meg még pár medence. Itt a térképe:D http://www.europabad-karlsruhe.de/Plaene.17.0.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A franciákkal:D

Oh és persze van egy nagy aquapark csúszda is bennt, olyan amiben ketten el lehet férni egymás mellet. Nagyon nem volt gyenge:D Nem voltak túl sokan így el is lehetett férni, viszont a hangulat meg volt. Máténak aznap volt a születésnapja így a franciákkal intéztünk neki ingyen koktélt. Az véletlen hogy vödör lett belőle és együtt ittuk meg:D

Éjfélig tartott a móka, utána visszaindultam a koliba. Kicsit meglepődtem mikor visszaértem, mert Oktoberfest buli volt, a fél ersmusos társasággal egyetemben, így maradni kötelező volt:D Aztán az is kiderült, hogy csak kivételesen volt pénteken a buli, mert cseréltek valamelyik másik épülettel/ 5 épülete van a kolinak/. Amúgy minden csütörtökön van itt. Tiszta Régikármán! Nem tudom mi lesz majd a tanulással:D Nem tudom mikor kerültem ágyba, de a pálinka nagyon ízlett mindenkinek. Kösziiiiiii Peti!! /Lantos:)/

 

Októberfeszt Karlsruhe, jobboldalt kivételesen két spanyol

 

Hétvége pihenéssel, és a szinten lakók megismerésével telt. Tegnap a heti kocsmázós móka keretében a Gold nevű helyen voltunk, de mivel nem volt túl nagy nem kerekedett nagy party. Ellenben ma az egyik koliban lesz buli, ahol ma minden sör 1€ lesz. Így szerintem tömegre kell számítanunk:D

 

Remélem, otthon isztok rendesen!!!:)

Üdvesz mindenkinek

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gegeje.blog.hu/api/trackback/id/tr541434207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pörki 2009.10.07. 22:45:34

Szeva Boss!

Örülök, hogy jól telnek a napok :) Az uszis buli ezek szerint külhonba is ismert (ki az a leányzó a jobb oldaladon???)
A Márk melyik a képen, kíváncsi lennék...
Nem kell félned itthon is fogy a szesz. Most ittunk meg egy üveg kalinkát, csak úgy, gyalog:)

Minden jót! Skype-on beszélhetnénk valamelyik nap!

üdv
pörki

BazsoCsaba 2009.10.08. 08:24:44

Szia Főnök!

Fú, hát nem panaszkodhatsz a karlsruhei erasmusos életre :) Csak így tovább!

Pörkinek: nem Márk, hanem Máté.
Főnöknek: engem is érdekel, hogy melyik a Máté a fotókon.

pörki 2009.10.08. 09:10:00

A Márk és Máté ugyan, ez olyan mint a Dani és Dávid, számomra egybefolyik :)

Főnök 2009.10.08. 19:57:40

Hi

A leányzó mellettem az egyik francia lány, a nevekkel is bajban vagyok, nem hogy le még is kelljen írni:D
A M. balról a második a ki lefelé néz:D
Idén még lesz egy alkalommal ilyen móka, dec 4ére hozza majd a mikulás:D
Persze tök ó lenne skypolni, csak az a baj hogy nem vagytok fent nekem de dolgozom rajta.
Lassan ti is írhatnátok, mert alig tudok valamit otthonról. Lányok hogy álltok az új első félévvel? Srácok hogy álltok a diplomatervvel?

üdvesz
T

:J 2009.10.09. 16:08:09

@Főnök:
az új első félév szívás:( Szakdogázni akaroook:$
de majd mesélünk, ha lesz vmi izgi
További jó ottlétet:) meg bulikat!!

pusszpá:J

Főnök 2009.10.10. 02:27:51

@:J: Bocsi!!!!!!!
Véletlenül moderáltam ki:D

Robi/KisGyerek 2009.10.10. 11:16:26

mi lett kimoderálva?
Amúgy úgy látom akkor ott is folyik az élet/szesz!
Amúgy a francia lány tényleg aranyos, jöhet róla egész alakos fénykép is ahol nem hord magán ennyi vizet:)
Jó bulikat Mini!

:J 2009.10.10. 12:43:17

@Főnök:
meglepetés ajándékokkal és német csokival elég könnyen ki lehet engesztelni :P
amúgy nem haragszom:)
:J
süti beállítások módosítása