HTML

Friss topikok

  • Főnök: Miértt??? Akarunk még!!! XD (2011.05.15. 19:22) n24
  • nori: @tanki567: jobb klikk, kép megjelenítése :) (bocs, tényleg, a másikon csak kattintani kell) (2011.04.14. 17:46) Novitatis
  • BazsoCsaba: @Rékák és Ria: Köszi, köszi! Amúgy megjegyzem, az én csapatösszesítő excelével többet foglalkoztam... (2011.04.14. 00:31) Szarvasűzők, a tökéletes hétvége
  • Robi/KisGyerek: Tényleg tökre hasonlít, meg mintha hasonló kép is készült volna Bubiról, ami a Timcsi klipben is v... (2011.04.13. 19:19) két hét után
  • ˙tt: :DDD na szuper. már majdnem írtam is a reklamációt, hogy hát hol vannak a csajok? ;) igyekszünk tö... (2011.04.01. 01:04) UV helyett..

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hétvége

2009.10.12. 18:56 Főnök

Robinak igazat adva jelentkezem megint, meg persze, hogy ne csak egy országról olvassatok a héten:D

A múlt héten még mindig a nyelvtanfolyam padjait koptattunk így péntekre persze kellett valami kikapcsolódás. Szerencsére nem kellett messzire mennem csak ide a szomszéd épületbe ahol Happy Hour party volt egészen otthoni árakkal, persze csak fél óráig tartott egy, egy akció meg szünet is volt, de  legalább a gyengébbek rápihenhettek a következő változatra. 9-től indult a móka így én fél 11 körül értem oda. Nem volt kb senki:D De mire ittam két Cuba libret addigra megjöttek a francia lányok:D

Gertran / az egyik srác/ kissé kipirulva érkezett.. Kérdeztük is, hogy mi van vele. Erre elmesélte, hogy idefele jövet látott valamit világítani az utcán. Mikor közelebb ment kiderült egy kuka ég ott elég rendesen:D Jó polgárhoz méltón felhíta a tűzoltókat. Erre kicsit később megjelent 3 tűzoltó autó, egy rendőr, meg egy mentő. Elég komolyan veszik errefelé a dolgokat:D

Kineveztük őt így a nap hősének meg egyéb ilyeneknek amiket nem értettem franciául. Az ijedségre ittunk egy sört, aztán...:P Egészen beindult a party. Végre lehetett táncolni. A tánctér közepén volt egy rúd egy emelvényen, mivel gogo girl nem járt hozzá a lányokat küldtük fel... Fénykép sajnos nem készült. Ilyet javasolni fogok az old's-ba is, mert nagyon megéri:D A kettőt fizet 3at vihet jäger akció után indultam aludni /kb 3 volt már/ mert másnap korán kellett kelnem. Az estéhez hozzátartozik, a finn lány új hajjal érkezett. Én megemlítettem neki. Ettől viszont el volt ájulva, úgy tűnik arra felé nem szokás az ilyesmi:D

Amiért másnap korán keltem az pedig az, hogy elmentünk Stuttgartba a Porsche múzeumba. Egy óra volt a vonat, kedvezményes jegyet vettünk mert 3an voltunk. Azt viszont már csak a kaller mondta, hogy az IC-re nem jó. Viszont jó fej volt, mert mikor mondtuk neki, mi ezt nem tudtuk egyszerűen tovább ment:D

A hely kívülről nézve elég futurisztikus, most épült kevesebb, mint egy éve. De ami bent van. Szerintem még most is emésztem. Porschek a kezdetektől napjainkig. Minden ami volt. versenyautók, Kínának szánt tanulmány. A legdurvább pedig hogy az összes autó versenykész. Az egyik, egy hete jött vissza egy veterán versenyről Angliából. Fényképeztem egy csomót de telefonnal nem sikerültek túl jól. Ezért itt megnézhetitek egy hozzáértő képeit ugyaninnen:galeria.totalcar.hu/kozelet/2009/04/07/izzadt_ideges_szobrok_szentelye_porschemuzeum/

Tényleg ott voltam:D

Ami végül kiverte a biztosítékot egy robbantott ábraként kiállított motor volt. No, de nem ez volt az érdekes hanem, hogy 70-ban építették, 4,5 literes, 12 hengeres, 1200 lóerős és léghűtéses!

Ami kicsit kilógott a sorból az egy 3 darabba vágott Boxter volt. De olyan szinten igazi volt hogy a kesztyűtartóban benn volt a gépkönyv is persze félbevágva:D

Diákjeggyel csak 4 €. Szóval, aki véletlenül errejár és akarja, szívesen elviszem:)

U.I.: Persze csak ha lesz nála rendes fényképezőgép:P

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gegeje.blog.hu/api/trackback/id/tr361445706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nori 2009.10.20. 02:28:01

Boooldog-booldog-boooldog születésnapot Kisfőnök! :-)

Főnök 2009.10.20. 09:02:04

Kösziii
Ma sörgyárba megyünk szervezetten:D:D
süti beállítások módosítása