HTML

Friss topikok

  • Főnök: Miértt??? Akarunk még!!! XD (2011.05.15. 19:22) n24
  • nori: @tanki567: jobb klikk, kép megjelenítése :) (bocs, tényleg, a másikon csak kattintani kell) (2011.04.14. 17:46) Novitatis
  • BazsoCsaba: @Rékák és Ria: Köszi, köszi! Amúgy megjegyzem, az én csapatösszesítő excelével többet foglalkoztam... (2011.04.14. 00:31) Szarvasűzők, a tökéletes hétvége
  • Robi/KisGyerek: Tényleg tökre hasonlít, meg mintha hasonló kép is készült volna Bubiról, ami a Timcsi klipben is v... (2011.04.13. 19:19) két hét után
  • ˙tt: :DDD na szuper. már majdnem írtam is a reklamációt, hogy hát hol vannak a csajok? ;) igyekszünk tö... (2011.04.01. 01:04) UV helyett..

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatós

2009.10.31. 15:33 Főnök

Hi everybody!

 

Azt hiszem adós vagyok már egy bejegyzéssel, ugyanakkor örülök ám, hogy más is aktívkodik itt:D

Múlt hét nem volt túl eseménydús. Azután pénteken megjött Ambró meg Laci, hogy meglátogassanak kicsit meg hát a szülinapom is azon a héten volt:D Így kedden nem is volt ereszd el a hajam, megvártam őket:D

A vonatuk reggel 8-ra ért ide így kénytelen voltam korán kelni, hogy ki tudjak eléjük menni.

Ők kicsit fáradtan érkeztek, jó 12 óra vonattal nem túl pihentető, de a két üveg wisky is közrejátszott szerintem amit útközben elfogyasztottak:D Szóval reggeli után a délelőtt pihenéssel telt. Ebéd után elmentünk egy sörgyárlátogatásra (ezen én már kedden is voltam de nagyon élveztem és gondoltam nekik is tetszeni fog) az Erasmusosokkal. Az idengenvezetés tök jó volt. Megnézhettük a sör készítését a legelejétől a palackig. Láttuk hogyan főzik, erjesztik, majd érlelik 185 000 literes tartályokban.

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt erjed épp ekkor állítólag még nem finom:P

A sima világost csak két hétig, de a barnát 6 hónapig. A végén pedig kaptunk kóstolót a gyár igazi söreiből. Az idegenvezető szerint ugyanis a radler és a többi ízesített sör az nem is sör hanem valami sz***, egyet tudok érteni vele:D 5 fél igaz csak egy deci sör után visszaindultunk a kolimba.

Este Hausfest volt a szomszéd épületben. Mindenki mondta hogy ez az év legnagyobb bulija de azért ez engem is meglepett. A pince minden egyes szegletébe pult volt és zene, meg persze e sátor az udvaron, forraltborral és egyéb finomságokkal:D Sajnos az esti fényképek nem sikerültek túl jól de ezt meg lehet ugye érteni:)

A szombat városnézéssel telt, de előtte főztünk egy kis ebédet magunknak. Neve nem volt, mert Laci kb akkor találta ki de ízlett. Este Sebastiannak volt születésnapja /ő kettővel lakik mellettem/, így kicsit ahhoz csatlakoztunk.

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt még nem tudtuk mi lesz az ebédből:D

Vasárnap bejártuk a kastély mögötti parkot. Ahol sikerült megtalálnunk a világ legveszélyesebb mászókáját. az egész kötélből van, é 16 alatt fel sem engednék rá senkit. Ugyanakkor iszonyatos jó móka. Ja és nem említettem volna még. 8 méter magas kb-ra:D Persze volt mókus is, szép fürge. Fürgébb, mint Ambró a fényképezőgéppel:)

right""

 

right""

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A gőzösre sajnos nem volt időnk felülni, de egyszer ki akarom próbálni:D

A vonat este 10 kor ment, így addig a helyi vendéglátó ipari egységekben ütöttük el az időt.

Nagyon jó kis hétvége volt. Mást is szívesen látok ha van kedve hasonlókhoz:D

Ezt még leírom. Ma halloween parti lesz a mi épületünkben. Jó szokás itt, hogy a szintek közül, akinek van kedve csinál saját pultot:D Mi mojitot fogunk árulni. Épp most hozták meg a többiek a 100 kg jeget:D:D

Üdv mindenkinek!!

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gegeje.blog.hu/api/trackback/id/tr481489028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alízium · http://minerva-szki.hu/szakkepzesek/ujsagiro-1.php 2009.11.10. 11:11:33

Jajj, de csúnyácska az erjedő sör... :), persze a lényeg a végeredmény!
süti beállítások módosítása