HTML

Friss topikok

  • Főnök: Miértt??? Akarunk még!!! XD (2011.05.15. 19:22) n24
  • nori: @tanki567: jobb klikk, kép megjelenítése :) (bocs, tényleg, a másikon csak kattintani kell) (2011.04.14. 17:46) Novitatis
  • BazsoCsaba: @Rékák és Ria: Köszi, köszi! Amúgy megjegyzem, az én csapatösszesítő excelével többet foglalkoztam... (2011.04.14. 00:31) Szarvasűzők, a tökéletes hétvége
  • Robi/KisGyerek: Tényleg tökre hasonlít, meg mintha hasonló kép is készült volna Bubiról, ami a Timcsi klipben is v... (2011.04.13. 19:19) két hét után
  • ˙tt: :DDD na szuper. már majdnem írtam is a reklamációt, hogy hát hol vannak a csajok? ;) igyekszünk tö... (2011.04.01. 01:04) UV helyett..

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kölsch

2009.04.16. 00:23 nori

Megkésve bár, de törve nem, házi feladat teljesítés. Hátha érdekel valakit, hogy március végén kimentünk Lottival, megnézni, tényleg esik-e az eső Kölnben mindig (jelentem, nem, napsütést vittünk :-))

 

Tehát március 27.én este elindultunk Ferihegyről nagy nehezen (Lottinak a táskája tartalmának felétől meg kellett válnia (vö. tusfürdő vs. biztonsági előírások),  valamint a végtelen hosszúságú sorban állásokat is nagyon szerettük) Ja, és egy kitűnő útitársunk akadt egy sztrenyáló, magából érdekes hangokat kiadó bácsi személyében, aki mellett volt szerencsém ülni. De kárpótolt az egészért az, hogy egy felhő se volt az égen Budapest környékén, és megcsodálhattuk kivilágított fővárosunkat más perspektívából is. Engem lenyűgözött. Repültem már, de ezt az egészet felülről látni, Dunát, hidakat… fenomenális :-))

 

(képből nemsok látszik, bocs, de képzeljétek oda, hoyg az a duna és a hidak, és egyetemünk)

 

 

 

 

Kölnbe kb. 2 óra alatt érkeztünk meg, fiúk vártak, és köszönhetően a gép késésének, az esti program alvás volt. A kecóval jó dolguk van, nagy is, jó helyen is van, és még akciós újságokat is dobálnak be (Fő program reggelente, az akciók kibogarászása ;-))

 

Szombaton azért megnézhettük, milyen is, amikor esik az eső (=VIVAtv nézés), de egy gyors (és hideg) városnézésre azért sort kerítettünk. Ja, az S-bahnok, U-bahnok, mittoménmik tényleg takkra pontosan járnak.. felfoghatatlan :-) Ja, és meg lehet nyugodni, éhen nem fognak halni, mégha nincs is meló, ha másból nem, üvegvisszaváltásból mindig lesz a betevő :-)

 

Vasárnap mi fő programként csokimúzeumban voltunk :-))) Pörkivel elmentünk megnézni, hátha végig lehet kóstolni.. De fukarok voltak, csak egy csokiszökőkútba mártott ostyát kaptunk (és jó magyar voltunkat nem mutatva, nem álltunk sorba 3szor csokiért) De cserébe végignézhettük az ilyen egykockás csomagolt csoki gyártósorát. Onnantól kezdve, h alapanyagok, odáig, hogy a kis, becsomagolt csokikockák száguldanak le a futószalagról. Mindez a múzeum közepén, a nénik a végén úgy ültek a plexilapok mögött, mint az állatkertben.

 

 

 

 

 

Hétfőn Düsseldorfot vettük célba, és megnéztük, tényleg olyan őrülten magasan van-e az a torony. Tényleg. Egész schön :) A legjobb a nyulak rohangálása. Mint itthon a kóbor macskák az egyetemkertben. Teljes természetességgel veszik birtokba a környező parkokat és parkolókat. Természetesen megkóstoltuk a németek nemzeti ételét, a Döner-t.. Mert Gyrosnak nem szabad mondani, az nem az.. Ezt is megtanultam :-)

Valamint hasonultunk a helyi ifjúsághoz, üldögéltünk a Rajna partján, Levi sörözéssel koronázta meg a szikrázó napsütést.

 

 

 

 

Kedden, kint tartózkodásom utolsó napján (Lotti egy nappal tovább maradt) azért csak felmásztunk a dómba, hamár az ember Kölnben van. Jelentem, rengeteg lépcső vezet felfele. Csak jó kondícióban lévő atlétáknak javasolt.. De a kilátás innen se volt kismiska, és azért a dóm se semmi. Unatkozhattak a középkorban, hogy ilyen remekműveket alkottak, ilyen aprólékos kidolgozottsággal.

 

 

 

 

 

 

 

Nagyon szép parkjai vannak a városnak, és valahogy ott 10 fokban is nyílt már a nárcisz :-) Valamint olyan jó kacsázó kövek voltak a Rajna parton. Mondhatni szinte csak az. Rém praktikus, és hasznos infó, tudom :-)

 

 

 

 

 

 Este hazarepülés, a naplementét nem láttam, hátam mögött ment le, de azért a felhős ég felett repülni is szép volt. Mire hazaértem, hirtelen kb 10 fok hőmérsékletemelkedés történt, elég váratlanul ért a tavasz. De hát ennek azóta is örülünk.. :-)

Ennyi. Robi hosszúságút írtam, bocs, ha sok. ;-)  Ha valami lényegeset kihagytam, majd kiegészítik a fiúk, de most nem jutott több eszembe..

 

Üdv.:

Nóri

 

Ui.: Házi feladat pontozásában remélem a késedelmi díj nem számottevő az érdemjegy megállapításánál :-))

 

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gegeje.blog.hu/api/trackback/id/tr661067797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

˙tt 2009.04.16. 01:07:29

ezek a nyulak... úgy látszik csak nálunk nem ugrálnak a parkokban :) no még jó, hogy végre megosztottad velünk ;) csudijó helyeken jártatok

Főnök 2009.04.16. 17:03:11

Nyulak mindenütt? Valami lehet ott nyugaton:P
Nóri ne aggódj, nem írtál túl sokat csak nagyobb betűvel:D

pörki 2009.04.16. 19:45:51

Ügyi vagy! Csak kicsik a képek. (ez csak azért volt hogy valamit be tudjak szólni :) )

a nyulak nagyon állatok, mivel állatok

pörki 2009.04.16. 19:48:07

Még valami eszembe jutott. A címet meg kellene magyarázni. Lehet nem mindenki tudja mit is jelent.

Robi/KisGyerek 2009.04.16. 20:04:59

-A cím az nem a Köln-i sör neve?

-Amúgy a "házi" 6os, nekem nagyon bejött, ezért is zargatok mindenkit "házifeladatokkal", mert már lassan én is untam a saját írásaim:) Minél többen írogatunk annál jobb lesz ez a blog.

-"Robi hosszúságút írtam, bocs, ha sok."
Na ez szép, lassan jelzőként használtok??:D:D

Főnök 2009.04.17. 12:07:13

Vigyázz Robi mert lassan odáig fog fajulni a dolog, hogy veled fogják az iskolásokat riogatni a háború és béke helyett:P

Robi/KisGyerek 2009.04.17. 12:24:45

Engem meg Veled riogatnak, hogy májusban meglátogatsz :D:D

pörki 2009.04.17. 13:08:17

Meglátogat? Én is! Mikor?

Főnök 2009.04.17. 16:21:45

Igen mi is megyünk!! Bubi, Szabi meg én:)
Épp most fizettem ki a repjegy árát.
Még sosem ültem repülőn, ami repült is:D
Ha jól emlékszem május 22-én megyünk juppi:D

nori 2009.04.17. 17:51:48

Nem sikerült rájönnöm, utólag hogy lehet a betű nagyságát változtatni, bocs, nem akartam elfoglalni a fél bejelentkezőoldalt.. :)
Aki rájön, szerkessze át nyugodtan, csak stílusváltoztatást találtam.
Ja, és még egy termékes észrevétel.. az miért van, h a kommentek, meg régen a bejegyzések is Verdana-ban voltak, most meg vagy Times New Roman, vagy az enyém meg Arial.. Nem lényeg, csak úgy érdeklődök :-)

A Kölsch igen, sör neve. (asszem) Meg szuvenírboltokban, pólófeliratokon, ilyesmi is találkozni lehet vele..

Ja, és nem akartam nagyobb képeket, h tényleg ne 3 oldalas legyen a beszámoló :)

Köszönöm a 6ost, jeeee..

ui. aki tegnap túl korán lelépett vásárhelyiből, lemaradt az ingyen fagyiról, amit áthoztak gondolom 33fok partiról :-))) Csokis jégkrém..

˙tt 2009.04.17. 20:34:29

:D így több fagyi maradt a legnagyobb partifészeknek :)
egyébként érdekes parajelenségek dolgok történnek itt a blogon... betűtípusváltás.. eltűnnek a beszúrt képek.. fura.

Paleep 2009.04.18. 14:00:32

Szerintem a legnagyobb parajelenség az, hogy Ti a Vásárhelyiben voltatok miközben karibi parti volt a Martosban.

Robi/KisGyerek 2009.04.18. 14:42:15

:D:D Pali ritkán ír, de akkor mindig maradandót alkot:) Mondjuk ez tényleg érthetetlen, 33°C parti nincs minden héten...

Pörki: Jaja jön az újabb sütipusztító kommando:) De Ti Levivel bármikor átjöhettek, ahhoz nem kell nagy szervezés. Most a bármikor a vizsgák utáni bármikort jelenti:) , kb 2 hét
Ja és nem kapsz többet "ajándékot", így is "köröznek" Eindhovenben a Crazy Cangagaroo melletti alkotásod miatt :D

nori 2009.04.18. 16:18:42

namá..
Martos tele volt, ennyi embertől szerintem már nem 33 fok volt, hanem 50 :) Bár Bubi nézte meg közelebbről, h mekkora is az a tömeg.. mi csak hittünk neki :-)
Ez a Crazy Cangagaroo sztori érdekel, jó volt a buli? :-P

Robi/KisGyerek 2009.04.18. 18:13:34

ááá ,ez Top Secret :)

pörki 2009.04.18. 18:25:13

Öhöm, hát igen. A Crazy Cangagaroo kihozza az emberből a őrültet... :)

Robi/KisGyerek 2009.04.18. 21:00:53

Na látom vándorol a félregépelésem, az csak Cangaroo annak még értelme is van:)

nori 2009.04.19. 12:00:16

Ki tudja, lehet, hogy a Crazy Cangagarooo a Cangaroo betépett verziója.. :-)
süti beállítások módosítása